Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نوشته تایمز آو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی کابینه تاکید کرد: برای رویارویی با تهدیدهای امنیتی که اسرائیل با آن روبرو است، باید یک دولت فراگیر تشکیل داد.

وی در ادامه با تکیه بر ادعاهای واهی خود گفت: اقدامات ایران در خاورمیانه نیازمند تصمیمات بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازتاب این حقیقت است که تشکیل دولت فراگیر یک اولویت امنیتی به شمار می‌آید.

نتانیاهو با اشاره به ناآرامی‌ها در عراق، لبنان و سوریه مدعی شد: این در حالی است که ایران بر تمامی این مناطق کنترل دارد و می‌بایست برای مقابله با این تهدیدات خود را تقویت کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس رهبر حزب آبی – سفید روز یک‌شنبه در اراضی اشغالی برای رایزنی درباره تشکیل کابینه ائتلافی با یکدیگر دیدار کردند اما گفته می‌شود که گانتس شروط حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو برای حضور در کابینه ائتلافی را رد کرده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دفتر خود در قدس اشغالی با «دیوید کامرون» و «آنالنا بربوک» وزرای خارجه انگلیس و آلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نتانیاهو در این ملاقات از حمایت‌های برلین و لندن از رژیم صهیونیستی در برابر حمله بی‌سابقه موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر خارجه آلمان که برای دیدار با نتانیاهو به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، اظهار کرد در این دیدار به نخست‌وزیر اسرائیل تصریح کرده است که غرب آسیا نباید به وضعیتی وارد شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد.

بربوک پیش از خروج از سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در نشست گروه هفت (جی۷) با هدف تحریم ایران، گفت: «اکنون همه باید محتاطانه و مسئولانه رفتار کنند.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد. این حمله در پاسخ به حمله پیش‌دستانه این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه انجام شد؛ حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را به دنبال داشت.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، این هفتمین سفر وزیر خارجه آلمان به اراضی اشغالی بود؛ سفری که گفته می‌شود با هدف کاهش تنش‌های منطقه صورت گرفته است.

بربوک با تاکید بر لزوم پیشگیری از تشدید تنش‌ها گفت: «این به نفع هیچ‌کس نیست. نه امنیت اسرائیل و اسرایی که در دست حماس دارد، نه مردم رنج‌دیده در غزه.»

۳۱۰۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896434

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • عملیات وعده صادق موازنه استراتژیکی در خاورمیانه را بهم زد
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم