Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:04:59 GMT

نمره خیلی خوب کالچو مرکاتو به استراماچونی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۶۳۳

نمره خیلی خوب کالچو مرکاتو به استراماچونی

سایت معروف ایتالیایی، این هفته به عملکرد آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نمره خیلی خوبی داد، این در حالی است که تیمش روند صعودی گرفته است. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» به روال عادی هر هفته خود، بهترین و بدترین‌های نمایندگان فوتبال ایتالیا اعم از بازیکنان و سرمربیان شاغل در خارج از این کشور را معرفی کرد که در این بین نام آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال هم در جمع بهترین‌های هفته دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کالچو مرکاتو» با اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم فوتبال استقلال که این تیم را به جمع مدعیان کسب سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بازگرداند، نمره «7» که نمره خیلی خوبی محسوب می‌شود را به این سرمربی ایتالیایی داد. سرمربی 43 ساله تیم فوتبال استقلال پیش از این نمرات ضعیفی از این سایت گرفته بود.

این هفته جوزپه سانینو، سرمربی تیم بوداپست هونوِد مجارستان با کسب نمره «7»، داویده لانزافامه، مهاجم تیم بوداپست هونوِد مجارستان با کسب نمره «7» و آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال با کسب نمره «7» در جمع برترین‌ لژیونرها و سرمربیان شاغل در خارج از ایتالیا قرار گرفتند.

بدترین‌های هفته هم فدریکو ماکدا، مهاجم پاناتینایکوس یونان با کسب نمره «5.5»، سباستین جووینکو، مهاجم الهلال عربستان با کسب نمره «5.5» و فابیو کاناوارو، سرمربی تیم فوتبال گوانگژو اِورگراند چین با کسب نمره «5» بودند.

استراماچونی: از سیستم بازی استقلال در ایتالیا هم استفاده می‌کردم؛ تازه اول کارمان است/ همیشه کنار شجاعیان هستیم

به گزارش تسنیم، استقلال که شروع ضعیفی با استراماچونی در فصل جاری لیگ برتر ایران داشته است، در سه بازی اخیر خود در این رقابت‌ها به ترتیب با نتیجه 2 بر یک گل‌گهر، با نتیجه 4 بر صفر سایپا و با نتیجه 2 بر صفر پارس‌ جنوبی جم را شکست داده است. آنها در بازی بعدی خود باید به مصاف تراکتور بروند که آزمون سختی برای آبی‌پوشان و سرمربی ایتالیایی‌شان خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال آندره‌آ استراماچونی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در خصوص عدم حضور دو بازیکن این تیم در ترکیب تیم ملی منتشر کرد که البته در نوع خود عجیب و غیرمنتظره بود.

آبی ها با اشاره به انتخاب آرمین سهرابیان به عنوان بهترین مدافع سال 1402 از نگاه کارشناسان و مردم نوشته بودند: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

این موضوع با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه شد و حالا نیز کادر فنی و مربیان استقلال بیانیه زیر را در این رابطه برای ورزش سه فرستادند: «در فوتبال حرفه‌ای شکی وجود ندارد که باید تحت هر شرایطی به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به عبارت بهتر، این نفرات بر اساس تصمیم و تدبیر سرمربی تیم ملی در جهت اجرای برنامه‌های او دعوت می‌شوند. بنابراین هرگونه اظهارنظر یا بیانیه احساسی و خارج از عرف فوتبالی، غیرحرفه‌ای تلقی شده و کمکی به تیم ملی و ملی پوشان نخواهد کرد.

بنابراین اعتراض به بازی نکردن ملی‌پوشان توسط باشگاه‌ها را نه به نفع بازیکنان می‌دانیم، نه به صلاح باشگاه‌ها و نه در شأن تیم ملی. بار دیگر تأکید می‌کنیم همه نفراتی که به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند شایسته و لایق این پیراهن هستند و هر تصمیمی سرمربی و کادر فنی تیم ملی بگیرد، به آن احترام گذاشته و مثل همیشه از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه
  • کادر فنی استقلال:باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام گذاشت
  • استقلال و بیانیه‌هایی، یکی از یکی عجیب‌تر!
  • تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر سرمربی جدید