Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: لغزندگی جاده موجب واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و مجروح شدن ۱۱ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله مهدی خانی گفت: ساعت ۲۳.۳۰ دقیقه یکشنبه شب یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و زنجان واژگون شد.

وی افزود: این حادثه در نزدیکی عوارضی شماره دو در مسیر قزوین به زنجان رخ داد و براثر لغزندگی جاده راننده اتوبوس نتوانست خودرو را کنترل کند و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی تصریح کرد: با حضور بموقع آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی قزوین مصدومان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

سرهنگ نصرالله بیگلری هم گفت: بارش های روزهای اخیر موجب لغزندگی جاده شده و با بی احتیاطی رانندگان با حوادثی روبرو می شویم که واژگونی اتوبوس نیز از جمله این حوادث است.

وی بیان کرد: محدوده نیروگاه و نزدیکی شهر قزوین معمولا رانندگان بر سرعت خود اضافه می کنند و بسیاری از حوادث در محدوده نزدیکی شهرها رخ می دهد.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: این اتوبوس از تهران به سمت شهر مرند و خوی در حرکت بود که در نزدیکی عوارضی شماره دو قزوین به دلیل لغزندگی جاده از مسیر خارج و سپس واژگون شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه کشته ای نداشته و مجروحان با کمک مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری از رانندگان خواست در مواقع بارندگی با احتیاط کامل حرکت کرده و با سرعت کمتر از سرعت مجاز رانندگی کنند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: با اعلام پلیس راه کشور در اثر بارشهای اخیر بیش از ۲۰۰ مورد واژگونی خودرو در جاده ها ثبت شده که با توجه به تداوم بارشها از تمامی رانندگان درخواست می شود در موقع رانندگی به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با احتیاط تردد کنند.

 

بیشتر بخوانید: واژگونی اتوبوس در جاده الیگودرز - ازنا و مصدومیت 24 نفر برخورد تریلی با پراید در سبزوار سه کشته داشت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس استان قزوین جاده خودرو مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید