Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@15:28:37 GMT

قطع راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار در پلدختر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۸۱۱

صراط:

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در شهرستان پلدختر با شکسته شدن یک پل راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار قطع شده که به محض اینکه اعلام کنند به کمک نیاز دارند آمادگی داریم کمک کنیم.

عزیزعلی امرایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ما پس از دریافت هشدارهای هواشناسی به تمام پایگاه‌ها و نیروهای امدادی استان اعلام آماده باش کردیم تا در صورت وقوع حادثه آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آمادگی تمام نیروهای امدادی اشاره کرد و افزود: با وقوع بارش‌های اخیر حتی چند تیم در شعب شهرستان خرم‌آباد مستقر کردیم تا اگر مشکلی پیش آید نیروها را سریع اعزام کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: در پی شدت بارش‌ها در شهرستان خرم‌آباد و کوهدشت مشکل داشتیم به طوری که در کوهدشت دو منزل مسکونی دچار آبگرفتی شد و آب چند راس گوسفند را با خود برد که برای آنها تشکیل پرونده داده و اقدامات اولیه را انجام دادیم.

وی به آبگرفتگی روستاهای جنوب خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: دو روستا در جنوب شهر خرم‌آباد مشکل قطعی راه ارتباطی داشت که بازگشایی شد.

امرایی تصریح کرد: بنابه دستور فرماندار خرم‌آباد برای منطقه کهریز اعلام آمادگی کردیم، چون در این منطقه رودخانه وجود دارد تمام تجهیزات مورد نیاز را نیز آماده به‌کار کردیم تا در صورت اتفاق به‌کار گرفته شوند.

وی اظهار داشت: در شهرستان پلدختر نیز با شکسته شدن یک پل راه ارتباطی 800 خانوار قطع شده که به محض اینکه اعلام کنند به کمک نیاز دارند آمادگی داریم کمک کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان افزود: برای منطقه کرگانه در خرم‌آباد نیز اعلام آماده باش کردیم به طوری که اسکان‌هایی در نظر گرفته شد تا در صورت نیاز در اختیار مردم گذاشته شود.

وی عنوان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر استان مردم هوشیار باشند و جوانب احتیاط را رعایت کنند؛ افرادی هم که در کنار رودخانه‌ها خانه دارند نیز از نزدیکی اطفال خود به حریم رودخانه جلوگیری کنند و در صورت اتفاق به ندای امداد و تلفن 112 تماس بگیرند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلدختر هشدار هواشناسی خرم آباد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود

سخنگوی شهرداری تهران درباره خدمات رایگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات این سازمان برای شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود افزود: عملیات‌هایی که در جهت نجات و امدادرسانی انجام می‌شود به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها دریافت نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا در مقابل ارائه همین خدمات اولیه نیز هزینه دریافت می‌کنند.

محمدخانی با بیان اینکه بازدید و کارشناسی از ساختمان‌های ناایمن در پایتخت بر عهده سازمان آتش‌نشانی است اظهار داشت: این نوع خدمات طبق مصوبات قانونی توسط سازمان آتش‌نشانی به صورت رایگان انجام می‌شود. اما اگر شخصی برای بازدید از ساختمان یا ملک خودش درخواست داشته باشد باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برنامه‌ریزی شهری ایمنی شهر می‌باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می‌آورد عنوان کرد: اگر آموزش‌های صحیح در جهت فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود در آینده شاهد حوادث کمتری خواهیم بود. سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در حوزه آموزش نیز فعال بوده و به درخواست شهروندان، مدارس، مساجد و ... دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که ایمنی شهر را تهدید می‌کند آتش‌سوزی یا حریق می‌باشد. با مکان‌یابی درست ایستگاه‌های آتش‌نشانی، امدادرسانی سریع، همراه با دقت و مهارت با تجهیزات مناسب در اطفای حریق، رضایت‌مندی مردم از آتش‌نشانی را به همراه دارد. با توجه به حوادث طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت بحران بر اینگونه حوادث به ویژه در پیشگیری بسیار مهم هستند.

دیگر خبرها

  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل