Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:57:38 GMT

تمدید مهلت برگزاری سوگواری عکس عاشورا در اراک

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۳۱۵۵

تمدید مهلت برگزاری سوگواری عکس عاشورا در اراک

کربلایی حسنی از برگزاری سوگواره عکس عاشورا در اراک خبر داد.

«حمید کربلایی حسنی» با تسلیت به مناسبت روزهای آخر ماه صفر و رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از تمدید مهلت برگزاری سوگواره عکس عاشورا خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: علاقمندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را تا 8 آبان ماه به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به موضوعات این سوگوار افزود: مراسم و آئین های عزداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در ماه محرم، تعزیه و شبیه خوانی محرم، آیین های سنتی عزاداری ماه محرم، فضا سازی ویزه ماه محرم، سفر های نذری و نگاه خلاق به حادثه عاشورا از جمله موضوعات این سوگواره بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو سطح حرفه ای و آماتور(با دوربین موبایل) برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر تعداد 7 عکس با طول ضلع بزرگ 2000 پیکسل و حداکثر حجم دو مگابایت را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بجز آثار منتخب نفرات برگزیده به تمامی عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه پایانی راه پیدا کند گواهی شرکت و به ازای هر اثر مبلغ 800000 ریال به عنوان حق تالیف اهدا خواهد شد.

 

کربلایی حسنی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 8 آبان ماه است، بیان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه سوگواره به نشانی اراک، خیابان قائم مقام روبروی سپاه روح الله، سالن چند منظوره شهیدان ثامنی، پست الکترونیکی arak.soogvareh.com، کانال سوگواره، @arak.sugvareh و یا وب سایت  arakmcsso.ir  ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این سوگواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه صفر اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبی خراسان جنوبي قرائت زیارت ازبعید شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کاریکاتور اندیشه مصوری است که نقش بسیار ارزنده‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه در مخاطبان داشته و مضمون را مطابق خواست، ظرفیت و سلیقه آنان سوق داده و به سمت اندیشه و عمل دلخواه هدایت می‌کند و در عمق لایه‌های جامعه نهادینه می‌نماید. در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

موضوعات و بخش‌ها

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

ضوابط و مقررات

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند. در این مسابقه هر گونه استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اثر باعث حذف آن خواهد شد.

تمامی آثار دستی و دیجیتالی پذیرفته می‌شود و برای ارائه آثار دستی، باید عکس باکیفیت از اثر گرفته یا اسکن و ارسال شود. آثار ارسالی نباید تکراری و برگزیده سایر جشنواره‌ها باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد بود؛ به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

جوایز

در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب مبلغ ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. همچنین ۶ نفر در بخش مبتدی لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.

نحوه مشارکت

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲(داخلی ۲۱۶۱) و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک