Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@17:55:23 GMT

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کپسول‌های سی ان جی!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۳۳۴۳

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کپسول‌های سی ان جی!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کپسول‌های سی ان جی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات آحاد جامعه از پلیس، مقابله قاطعانه با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 چگنی اظهار کرد: در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان، ۱۰کیلوگرم تریاک که در کپسول‌های سی ان جی جاساز شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه خودروی سواری توقیف و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر علاوه بر تلاش مجاهدانه پلیس، نیازمند عزم ملی و توسعه فعالیت‌های ایجابی، روشنگرانه و پیشگیرانه است تا شاهد کاهش تقاضا و افزایش توانمندی جامعه نسبت به این بلای خانمان‌سوز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک