Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

سرهنگ سعید برومندزاده روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره 422 شهید دانش آموز، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، تجلیل از عوامل برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار دانش‌آموزان بسیجی با فرمانده سپاه فتح، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه و مشارکت در فرایند برگزاری نماز، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه از مهمترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمامی برنامه ها با محوریت دنش آموزان و مدارس و همچنین مشارکت خانواده ها اجرا خواهند شد.

سرهنگ برومند زاده یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج دانش آموزی را طرح شهید بهنام محمدی با عنوان پیوند مسجد، مدرسه و خانواده دانست و گفت: امسال این طرح در 54 مدرسه استان برگزار برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال هشت هزار و 300 نفر در دوره های متوسطه دوم به مناطق جنگی و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

سعادت صالح نیا یادآور شد: پارسال نیز هفت و هزارو 600 دانش آموز بسیجی به اردوی راهیان نور و مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش ‌آموزان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یک چهارم شهدای کهگیلویه و بویراحمد دانش ‌آموز و فرهنگی بودند و این استان 446 دانش‌ آموز و 99 فرهنگی شهید دارد.

این طرح پلی بین خانه، مدرسه و مسجد است که مهمترین هدف آن تربیت و تمدن سازی اسلامی دانش آموزان است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود