Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای مسکن گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۳۷۱ واحد مسکن مهر در اردبیل بنا شده و ۵۲۸ واحد از این پروژه‌ها پیگیری و تا پایان سال تعیین تکلیف خواهند شد.

او با اشاره به اینکه باید با همکاری دستگاه‌های متولی پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته شود افزود: برخی پروژه‌های ناقص در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر دارای مشکلات هستند و جهت آماده سازی و زیرساخت‌های لازم دستگاه‌های مرتبط هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر فنی استاندار اردبیل ادامه داد: در شهرک‌هایی که مسکن مهر بنا شده و مشکل آسفالت معابر دارند با همکاری شهرداری و در صورت تامین قیر و اسفالت به زودی روند آسفالت ریزی پیگیری می‌شود.

کنعانپور با اشاره به اینکه فاضلاب مسکن مهر نمین پیگیری می‌شود گفت: شرکت آب و فاضلاب و مسکن و شهرسازی اخرین وضعیت این پروژه را احصا و در جلسه آتی اعلام کنند.

او همچنین به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: نارسایی‌های مسکن مهر بیله سوار و مشکین شهر نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل همچنین از انجام نظارت‌های فنی و کارشناسی از پروژه‌های در حال اجرای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خبر داد.

کنعانپور تصریح کرد: لازم است تمام پروژه‌های در حال اجرای استان با همکاری مشاوران و متخصصان امر مورد بررسی قرار گیرد.

او بیان کرد: روکش‌های آسفالت، سالن‌های ورزشی، پروژه‌های میراث فرهنگی و پل‌های در حال اجرای داخل شهر نیز باید بررسی فنی و کارشناسی شود.

در این جلسه روند نظارت فنی از ۴۸ پروژه ورزش و جوانان و استحکام پل قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام بررسی لایحه جامع تجارت در مجلس یازدهم اظهار کرد: این لایحه در ۵ دوره مجلس و حدود ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن آن، متن غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی روی آن کار کرده‌اند و قانون جامع و قوی به تصویب رسید و از کمیسیون حقوقی و قضایی، رئیس کمیسیون، معاونت قوانین و نمایندگان بابت همراهی و همکاری خود و تعیین تکلیف این لایحه قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: لایحه مذکور می‌تواند گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت‌ها داشته باشد و از دولت نیز بابت همکاری در این موضوع تشکر می‌کنیم و امیدواریم این گام مبارک در مسیر رونق اقتصادی موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم