Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از از باشگاه سپاهان، امیر قلعه‌نویی در پی انتقاداتی که به خاطر صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سایپا از او شده است، با انتشار مطلبی گفت: این روزها فضای ورزشگاه‌ها آزاردهنده شده است نه فقط به خاطر اینکه من هدف فحاشی سازمان‌یافته‌ای شده‌ام. هواداران واقعی تیم‌ها به دلایل مختلف و از جمله همین فضای ناپاک فحاشی ترجیح می‌دهند به ورزشگاه نروند و این باعث شده عملاً اختیار سکوها به دست عده‌ای فحاش بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها هوادار نیستند بنده پول هستند و هر روز ممکن است به یک سمت بچرخند.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: عده‌ای در یک باشگاه از زمانی که تیم من تبدیل به رقیب اصلی‌شان شد،‌اتاق فکری تشکیل دادند تا با فحاشی به ناموس و خانواده من سپاهان را از دایره رقابت خارج کنند. بیایید سابقه این جریان اخیر را مرور کنید. این جریان از قائم‌شهر شروع شد شما می‌توانید از رئیس کانون هواداران نساجی بپرسید در آن روز فحاشی سازمان‌دهی‌شده شکل گرفت و تا امروز در تمام ورزشگاه‌ها (به جزء اصفهان) ادامه دارد.

سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: از مسؤولین ورزشگاه خرم‌آباد بپرسید قبل از بازی به ما گفتند جایگاه فلان،‌منتسب به یک باشگاه خاص است و از آنجا به شما توهین می‌شود و کاری هم از ما بر نمی‌آید. در سایر ورزشگاه‌ها هم به همین ترتیب هر بار هم ناظر بازی گزارش می‌کند واکنشی از کمیته اخلاق و انضباطی که به کوچک‌ترین مسائل مثل عکس پروفایل بازیکنان‌ ورود می‌کنند نمی‌بینید هیچکس هم پی ماجرا را نمی‌گیرد که این فحاشی گسترده از کجا ریشه دارد نه رسانه‌ها و نه صداو سیما.

قلعه‌نویی در پایان اظهار داشت: من بابت لغزش کلام و خارج شدنم از دایره ادب شهامت و شجاعت را دارم و آیا مدیران آن تیمی که هوادارانش 90 دقیقه بدترین الفاظ را به من نسبت دادند هم حاضرند از من عذرخواهی کنند؟ آیا فدراسیون ورزش، کمیته‌های اخلاق و انضباط در این جفایی که به من و خانواده‌ام شده و خواهد شد واکنشی خواهند داشت؟‌ این جریان اگر جلویش گرفته نشود به روزی می‌رسیم که هیچکس از این فحاشی سازمان‌یافته در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/
 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.

شاگردان مورایس با این برد با 42 امتیاز دوباره به رده سوم جدول برگشتند و تراکتور را نیز به رده چهارم فرستادند. در جریان این بازی با وجود برتری سپاهان هواداران این تیم علیه مورایس شعار داده و حتی به این مربی فحاشی کردند.

داور: پیام حیدری

گل: شهریار مغانلو(69) پنالتی برای سپاهان

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!