Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:13:28 GMT

آغاز نود و نهمین دوره آموزش زبان فارسی در دمشق

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۴۱۶۱

آغاز نود و نهمین دوره آموزش زبان فارسی در دمشق

نودونهمین دوره آموزش زبان فارسی در مرکز مطالعات ایرانشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم افتتاحیه نودونهمین دوره آموزش زبان فارسی ویژه فصل پاییز (1 آبان‌ماه) با حضور ابوالفضل صالحی‌نیا، رایزن فرهنگی، مدرسین زبان فارسی و فارسی‌آموزان در سالن اجتماعات مرکز مطالعات ایرانشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی‌نیا در سخنانی، با اشاره به اهمیت فراگیری زبان فارسی گفت: هر چند اشتراکات فارسی و عربی بسیار زیاد است و یادگیری زبان فارسی را برای عرب زبان‌ها آسان می‌کند ولی یادگیری هر زبان تازه‌ای نیازمند جدیت، تلاش، استمرار و اراده است لذا فارسی‌آموزان برای موفقیت در یادگیری زبان فارسی باید صرفاً به حضور در کلاس درس اکتفا نکنند.

 

رایزن فرهنگی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود، به تلاش بنیاد سعدی برای تهیه و تدوین منابع آموزشی و کمک آموزشی با جدیدترین روش‌های علمی جهت توسعه زبان فارسی اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: دوره‌های آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در دمشق نیز، بر مبنای روش آموزشی تعریف شده از سوی بنیاد سعدی و منابع آموزشی آن برگزار می‌شود.

 

در ادامه برنامه، فراس حلباوی، استاد زبان فارسی دانشگاه دمشق و رایزنی فرهنگی ایران، خانم عزالی‌پور، استاد اعزامی وزارت علوم برای تدریس در دانشگاه دمشق و مدرس زبان فارسی در رایزنی و ارمکان، مسئول بخش زبان فارسی رایزنی و مدرس زبان فارسی به بیان مطالبی در زمینه اشتراکات زبان‌های فارسی و عربی، ویژگی‌های زبان فارسی، راههای بهبود یادگیری و ... پرداختند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مسجد رحلت پیامبر اسلام خطبه نماز جمعه اربعین حسینی ماه صفر استان همدان آموزش زبان فارسی دمشق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، صیانت از زبان و ادبیات فارسی به عنوان میراث فرهنگی و هویت ملی ایرانیان، ضمن اهمیت حفظ و پاسداشت، نیازمند نظارت، کنترل و بکارگیری صحیح است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق