Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ادامه تصویربرداری سریال «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، از لوگوی این سریال رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تصویربرداری سریال «شاه رگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری آغاز شده بود،همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اولین اقدام رسانه ای این سریال، از لوگوی آن که طراحی آن برعهده حسام حاجی پور است، رونمایی شد و به زودی و در اخبار آتی، عوامل و بازیگران سریال «شاه رگ» نیز اعلام خواهند شد.

«شاه رگ» که در حال و هوای دهه 60 روایت می شود، به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده و در 30 قسمت، برای پخش شبکه دوم سیما تولید می شود و مجری طرح این پروژه موسسه فرهنگی و هنری وصف صباست.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال های نا آرام پس از انقلاب در سال 60، گروه ویژه ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.....

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری جایزه آکادمی سینماسینما اعلام شد رکنا دو ساله شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب رسانه فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص کیفی هوا در ساعت ۱۷، یکشنبه سوم اردیبهشت در شهرهای خرمشهر ۵۰۰، آبادان ۴۷۹ و کارون ۴۰۱ AQI که گویای وضع قهوه‌ای و بسیار خطرناک است.

این شاخص در حمیدیه ۲۲۶ AQI که بیانگر وضعیت بنفش و خطرناک است. 

شوشتر نیز با شاخص آلودگی ۱۸۳ در وضعیت قرمز نیز قرار دارد.وضعیت هوا در اهواز، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»