Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی شرکت مخابرات برای ارائه تسهیلات ارتباطی و خدمات شبانه‌روزی به زائران امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با اشاره به اینکه توجه به ارائه خدمات ارتباطی شایسته به زائران امام رضا(ع) و ایجاد فضا برای خدمت یک امر ضروری است، گفت: ایجاد زیر ساخت های لازم در زمینه ارایه خدمات و سرویس ها ی ثابت و همراه در محدوده حریم حرم مطهر رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره بر توسعه پهنای باند شبکه همراه اول در مشهد بر پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی به موضوع سرویس های خدماتی و پشتیبانی مخابرات در منطقه تاکیدکرد و گفت : امکانات و وضعیت خدمت‌رسانی به زائران باید با تمام ظرفیت‌ها ی موجودصورت گیرد . 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود : :چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال بر روی بستر شبکه همراه اول استان شدند می توانند با شماره گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه اول در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل انها برطرف شود. 

وی افزود: مشترکان تلفن ثابت نیز در لحظه از شبانه روز تلفن آنها دچار اختلال شود می توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی هستند می توانند با سامانه ۱۱۸و همچنین مشترکان اینترنت ثابت مخابرات استان می توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد