Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@04:00:29 GMT

فعالیت ۱۵۰ اتوبوس در خط تهران-کرج

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۳۴۳

فعالیت ۱۵۰ اتوبوس در خط تهران-کرج

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است حدود ۷۰ اتوبوس نو تا پایان سال از طریق فروش اوراق مشارکت خریداری و به ناوگان اضافه شود تا بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در کرج مرتفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: قبل از آغاز فصل سرما و اولین بارندگی، وضعیت سیستم گرمایشی همه اتوبوس‌های فعال در خطوط کرج کنترل و نواقص این حوزه برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد خطوط اتوبوسرانی کرج ادامه داد: با احتساب خطوط تهران – کرج، در حال حاضر ۶۳ خط اتوبوسرانی در کرج وجود دارد.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های فعال شهر تصریح کرد: درحال حاضر۲۷۰ اتوبوس بخش خصوصی،۹۰ اتوبوس ملکی و ۱۵۰ اتوبوس هم در خطوط تهران – کرج فعالیت دارند.

استاد کاظمی توضیح داد: از یک ماه قبل، وضعیت سیستم گرمایشی تمام اتوبوس‌های بخشی خصوصی و ملکی کرج کنترل شده و خوشبختانه تا کنون شکایتی از سوی شهروندان در این خصوص نداشته‌ایم.

این مسئول همچنین به کمبود اتوبوس در برخی خطوط شهر اشاره کرد و گفت: کمبود اتوبوس در برخی خطوط پرتردد موضوع تازه‌ای نیست ولی واقعیت این است تا زمانی که اتوبوس‌های تازه نفس به شهر اضافه نشود، این مشکل به قوت خود باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است حدود ۷۰ اتوبوس نو تا پایان سال از طریق فروش اوراق مشارکت خریداری و به ناوگان اضافه شود تا بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در کرج مرتفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه