Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:36:18 GMT

کادر فنی مس کرمان روی لبه تیغ

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۵۷۴۶

کادر فنی مس کرمان روی لبه تیغ

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس کرمان از جمله تیم‌های لیگ یکی است که به جز داشتن سابقه حضور در لیگ برتر، از تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم برخوردار است و لذا انتظار از این تیم زیاد است. به خصوص که آنها از امکانات مالی و سخت افزاری خوبی بهره می‌برند و صعود به لیگ برتر همواره در اهداف مدیران این باشگاه وجود داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت ۹ هفته از رقابتهای لیگ دسته اول، مس کرمان با مجتبی حسینی نتایج چندان قابل توجهی نگرفته و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و این در حالی است که تیم صدر جدولی فجر سپاسی ۲۰ امتیازی است. ایجاد فاصله زیاد بین مس کرمان با صدر جدول نتیجه‌ای نبود که مدیران مس انتظار آن را داشتند و این باعث می‌شود کادر فنی مس حاشیه امنیت چندان مناسبی نداشته باشد.

مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول میهمان مس رفسنجان، یکی از تیم‌های خوب و مدعی این فصل است و در صورتی که کرمانی‌ها نتوانند هم نام رفسنجانی شان را شکست دهند، احتمال اعمال تغییرات در کادر فنی این تیم وجود دارد. در واقع باید گفت نتیجه این بازی در سرنوشت هر دو تیم تاثیر گذار است. 

کرمانی‌ها در ۹ هفته گذشته از لیگ دسته اول صاحب ۲ پیروزی، ۴ مساوی و ۳ شکست هستند و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند. بدترین نتیجه آنها در این فصل شکست خانگی ۴ بر ۲ مقابل تیم سرخ پوشان در هفته چهارم و بهترین نتیجه آنها هم پیروزی با نتیجه ۳ بر یک مقابل ملوان در هفته ششم بود. آخرین بازی این تیم هم با شکست خانگی یک بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به پایان رسید. 

دیدار مس کرمان و مس رفسنجان از هفته دهم لیگ دسته اول از ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه ۸ آبان در رفسنجان برگزار می شود.

کد خبر 4757860 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول فوتبال سید مجتبی حسینی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد ووشو قهرمانی جهان تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سایپا تهران هندبال گابریل کالدرون ووشو قایقرانی فوتسال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
فجری‌ها در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.
همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.
میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی‌ها شانس بیشتری دارند تا بازی‌های باقی مانده برای چهار تیم حساس‌تر شود.
در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
شاهین بندر عامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • شکست خانگی آریان همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دو
  • شکست طلایی پوشان در خانه