Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران این بانک، طی سفر به اراک، از شرکت لبنیات کالبر و شرکت آونگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت کالبر، در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: شرکت کالبر از واحدهای تولیدی بنام کشور است که با تولید محصولات باکیفیت، علاوه بر ایجاد اشتغال، در افزایش اعتبار صنعت لبنیات کشور سهیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون، محصولات و خدمات خود را برای ارائه به تعاونگران و کارآفرینان ساماندهی کرده است و از طریق تأمین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی از تولید و اشتغال ملی حمایت می‌کند.

مهدیان با تأکید بر این نکته که با وجود نظام بانکی، همه واحد تولیدی کشور باید ظرفیت تولیدی را تقویت نمایند، ادامه داد: گروه تولیدی کالبر از گروه‌های بزرگ و موفق کشور است که علاوه بر اشتغال‌زایی، نام خود را به‌عنوان یک برند در کشور مطرح کرده و بانک توسعه تعاون نیز اعلام آمادگی می‌کند تا با بررسی راه‌های همکاری، در آینده تعاملات متعددی بین دو مجموعه ایجاد شود.

همچنین مدیرعامل شرکت کالبر؛ از کارآفرینی و ایجاد اشتغال، تولید و عرضه محصولات باکیفیت ممتاز، توجه به‌سلامت و رضایت مشتری، نوآوری، قیمت عادلانه، تنوع سبد تولید، آموزش مستمر و مداوم نیروی انسانی برای تولید محصولی ایمن و محیط کاری پویا و توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی به‌عنوان مهم‌ترین اهداف و ارزش‌های این شرکت نام برد و همکاری با بانک توسعه تعاون را در زمینهٔ‌های گوناگون مثمر ثمر دانست.

وی در جریان این بازدید گزارشی از تاریخچه شرکت، امکانات تولید، برنامه‌های توسعه‌ای و آتی این شرکت ارائه کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شرکت آونگان گفت: فعالیت شرکت آونگان که با تکیه به سرمایه انسانی، تولید نبشی، تیر، تولیدات مونتاژ، گالوانیزه، تیرهای مشبک و مدور و برج‌های انتقال نیروی شهری و بین‌شهری را انجام می‌دهد ستودنی است.

وی افزود: مدیران این مجموعه تولیدی که توانسته‌اند برای نیروهای ماهر، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کنند گام مهمی درراه اعتلای سطح تولید ملی برداشته‌اند.

وی با بیان این نکته که رابطه دوسویه با چنین مجموعه‌هایی برای بانک توسعه تعاون افتخار محسوب می‌شود، آمادگی کامل این بانک را برای ارائه خدمات تخصصی به این شرکت اعلام کرد.

مهدیان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که با توجه به مزیت‌های خود در زمینه محصولات بانکی و زیرساخت‌های الکترونیک، توسعه روابط دوسویه را با این شرکت گسترش دهد.

مدیرعامل گروه آونگان نیز در این جلسه، حضور مدیران ارشد بانک توسعه تعاون را در محل فعالیت‌های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری‌های فی‌مابین ارزیابی کرد.

در این دیدارها علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و حجت‌اله شمس رئیس اداره حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون، مهدیان را همراهی کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون شرکت کالبر شرکت آونگان اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد

نشست حکمرانی قرآنی براساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شامگاه امشب دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمود کریمی بیرانوند -معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- در این ‌نشست با بیان اینکه وقتی از تولیدکننده‌ها صحبت می‌کنیم منظور این نیست که یک نفر کارخانه‌ای تاسیس و چندین هزار نفر را سرکار بگذارد، اظهار کرد: کسی که نیت به تولید یک کار دارد می‌تواند از داخل خانه خود شروع کند.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر یک ترشی را با خلاقیت خود در داخل خانه تولید می‌کند این دقیقا دانش‌بنیان است، تولید همیشه قرار نیست همراه با زدن یک کارخانه باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرهنگ‌سازی یادآور شد: حوزه تولید بسیار مهم است و حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد، حاکمیت انگار به مساله تولید و آزادی آن فکر نکرده است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی همه باید از مزیت‌های تولید حرف بزنیم و در این شکل مشارکت مردمی در تولید اتفاق می‌افتد.

وی افزود: فرهنگ تولید وجود ندارد، ما همیشه در تقاضا سوار می‌شویم، این سوال وجود دارد که آیا کار کردن در جامعه امروز ما نیاز است؟.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: اقتصاد تنها اگر خودش جلو برود و بدون فرهنگ باشد همین شرایط را در اقتصاد شاهد هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد