Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل سمیناری با موضوع «فرصت‌های مطالعاتی آلمان و بورسیه‌های DAAD» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل سمیناری با موضوع «فرصت‌های مطالعاتی آلمان و بورسیه‌های DAAD» با سخنرانی احمد کشاورزی، ویژه دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سمینار ۱۰ صبح دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸، برگزار خواهد شد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل احمد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد اظهار کرد: مطالبات شهرداران از دولت درحال ثبت‌شدن است، اما تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتحادیه شهرداران نیز از مطالباتی است که در دستور قرار می‌گیرد.

زاکانی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مدیریت‌های شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات و آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا جشن‌های دهه کرامت امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مدیریت شهری بر اساس نیازهای مردم گام بر می‌دارد

عضو شورای شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیازهای مردم ایجاد کند.

پرویز سروری افزود: وجود امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید استفاده حداکثری از این بابت در راستای خدمت مناسب به مردم توسط مدیریت شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

سروری افزود: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، برای خود ظرفیت‌سازی کرده تا در رفع محرومیت و نشاط مردم گام موثری بردارد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد