Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آیین افتتاحیه دوره آموزشی رزم مقدماتی آموزشگاه شهید مدرس نیروی زمینی سپاه با تسلیت ایام عزای آل الله و بیان اینکه راه مقاومت و آزادی خواهی ائمه معصومین (ع) را باید ادامه داد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی هر ساله دل‌ها و قدم های عاشق و دلداده در اربعین حسینی به سمت و سوی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین روانه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا با ما کلید خورد؛ دشمنان علیه انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را به کار گرفتند، اما با تدابیر پیامبر گونه حضرت امام (ره) و هوشمندی مردم تمامی آنها خنثی شد.

دریادار فدوی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و راه اسلام، انقلاب و ولایت همچنان با قدرت ادامه دارد، گفت: دشمنی استکبار جهانی نیز با انقلاب و نظام اسلامی ما همچنان ادامه دارد و به دلیل اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ایران از جنس حق و باطلی می‌باشد، این تقابل تمام نشدنی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با هدف نابود کردن انقلاب نوپای اسلامی جنگ ۸ ساله را توسط صدام به راه انداختند، اظهار کرد: بیش از ۵۰ کشور در جنگ تحمیلی علیه ایران حضور داشتند و با وجود تمامی پشتیبانی‌ها، آمریکایی‌ها زمانی که دیدند بعثی ها توانایی مقابله با ایران را ندارند، در عملیات کربلای ۵ مستقیما وارد میدان شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: توانمندی های نظامی ایران اسلامی امروز حتی با ۵ سال گذشته قابل قیاس نیست و با وجودی که دشمنان با همه توان علیه جمهوری اسلامی ایستاده اند، اما در مقابل ما شکست خورده اند.

دریادار فدوی با بیان اینکه دشمنان دریافته اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می کنند با روش های دیگر در مقابل حق خواهی های ما بایستند، گفت: آنها امروز تلاش می کنند به گروه های مقاومت ضربه بزنند و با ایجاد رعب و وحشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آرمان هایش عقب برانند ، اما همواره نتیجه ای جز شکست و ناکامی برای آنها حاصل نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: آمریکا اگر بتواند برای نابودی انقلاب اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی کند و اگر بداند  امشب می تواند کاری انجام بدهد که جمهوری اسلامی نباشد این کار را به فردا موکول نمی کند، اما طی این سالها برغم تمامی دشمنی ها برابر اقتدار و عظمت نظام اسلامی ما ناکام و شکست خورده بوده اند.

وی با بیان اینکه امریکایی ها حتی  فکرش را هم نمی کردند که هواپیمای متجاوزشان را هدف قرار دهیم یا قایق متجاوز آنها را مورد پیگیری قرار دهیم، گفت:  اینکه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران بابت هدف قرار ندادن هواپیمای با سرنشینش تشکر می‌کند، نشانگر اوج استیصال وضعف استکبار جهانی برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سپاه انقلاب و نظام ایران ایران اسلامی جنگ تحمیلی نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ابوالفضل شکارچی عصر پنج شنبه در سی و ششمین سالگرد سالگرد سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود اظهار کرد: سردار املاکی یک افتخار ملی است و مدال و مهر تأیید این قهرمانی را برای ملت ایران و جهان از ناحیه امام زمان (عج) به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه این سردار سرافراز افتخاری برای همه ملت ایران علی الخصوص مردم گیلان و شهرستان لنگرود است، افزود: انسان زمانیکه قله سعادت، کمال و انسانیت را فتح کند می‌تواند به درجه عظیم شهادت برسد و همه شهدا این مسیر صعود را طی کرده و به ملکوت اعلی پیوستند.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه قله رستگاری در عالم شهادت است و مقامی که نصیب شهدا از جمله شهید حسین املاکی شد، ادامه داد: شهادت از دست دادن نیست بلکه به دست آوردن است و شهادت آغاز حیات است.

بهترین لحظات عمر شهدا وقف انقلاب شد

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما خاکیان گرفتار این دنیا حیات نداریم بلکه شهدا در حیات و نظاره گر اعمال ما هستند، گفت: بهترین لحظات عمر این شهدا وقف انقلاب شد و در اوج معرفت انتخاب کردند و با بصیرت مسیر را تشخیص دادند.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه شهید املاکی حسینی به دنیا آمد و حسینی زندگی و با نظام سلطه مبارزه کرد، افزود: در جنگ ایران عراق رزمندگان دشمنان اسلام را ذلیل و سرافکنده کردند و به برکت خون شهدا با همه مشکلاتی که در دفاع مقدس بود سرافراز بیرون آمدیم و به دشمنانمان تا ابد فهماندیم که شما در هماوردی میدان مجبور به تسلیم و ذلت هستید.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا قدرتمند و از وابستگی نجات پیدا کردیم و در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیدیم، اضافه کرد: امروز دیگر ظهور قدرت آمریکا در جهان نیست بلکه روز افول استکبار جهانی است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از خط شهدا و ولایت فقیه یعنی حرکت به سوی شیطان و مسیر جهنم است، گفت: چرا که این اعتقادات ما بوده و با همین اعتقادات رشد کردیم و به کشور قدرتمند جهان تبدیل شدیم.

برخی از کشورهای عربی حامی رژیم غاصب اسرائیل هستند

وی با بیان اینکه سران برخی از کشورهای عربی هم نه تنها از غزه حمایت نمی‌کنند بلکه حامی رژیم صهیونیستی نیز هستند، گفت: شورای امنیت در خصوص نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، چندین بار قطعنامه صادر کرد که آمریکا نه تنها از این قطعنامه حمایت نکرد بلکه آن را وتو و در واقع از رژیم اسرائیل حمایت کرد.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تمرکز رهبر معظم انقلاب در این بیانیه موضوع جوانان است و بر این اساس همه وظیفه داریم تا مسیر را برای رشد جوانان و آشنا کردن آنان نسبت به آرمان‌های انقلاب هموار کنیم.

سردار شکارچی با بیان به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم ورود کرده تا ریشه، اعتقادات و افکار جوانان ما را نابود کند، گفت: در جنگ نرم به ازای تلفاتی که می‌دهیم به لشگر دشمن اضافه می‌شود و این جنگ خطرناکی است و رسالت سنگینی بر دوش ما است.

گفتنی است، سردار رشید اسلام حسین املاکی متولد ۳ بهمن ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 6064451

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت