Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان اراك از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی روز گذشته در بخش كرهرود شهرستان اراك خبر داد و گفت:‌ این افراد در كمتر از یك ساعات شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "امیر مختاری" در این باره گفت: در بعداز ظهر روز گذشته گزارشی از یك مورد درگیری دسته جمعی در بخش كرهرور شهرستان اراك به مركز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اضافه كرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد كه چندین نفر از اراذل و اوباش با یك دیگر درگیر شدند و یكی از این افراد با سلاح شكاری، اقدام به تیراندازی كرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اراك با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت:‌ این افراد كه قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست اقدامات پلیسی یك دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.
وی اضافه كرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و در كمتر از یك ساعت فردی كه در این درگیری اقدام به تیراندازی كرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز 2 نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ مختاری با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده خاطر نشان كرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند كه پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شكنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد كرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش كنند.
 -

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخورد پلیس مخلان نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم کیانی پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضائی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

دادستان بهشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل‌ها، دستگاه قضائی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی افزود: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضائی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضائی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085325

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر