Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:27:33 GMT

بیا جوادم برس به دادم که نیمه جونم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۶۸۰۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 38 MB

کد خبر 4757905.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع امام رضا ع روح الله بهمنی اربعین 98 اربعین حسینی ایالات متحده آمریکا لبنان بارش باران آب و هوا حسن روحانی ایران تیم فوتبال استقلال تهران عراق کالیفرنیا امام حسن مجتبی ع مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزاری است و امروز (سه‌شنبه) رقابت‌های کشتی فرنگی در پنج وزن دوم برگزار شد.

در پنج وزن اول این مسابقات ناصر علیزاده و امین میرزازاده موفق به کسب مدال طلا شدند، پویا دادمرز به مدال نقره و ایمان محمدی هم موفق به کسب مدال برنز شد. امیر عبدی هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • محمدرضا رستمی به نیمه‌نهایی رفت
  • ویدیو | شکست ایمان محمدی در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا
  • برنامه ریزی برای فعال شدن واحد‌های راکد و نیمه راکد
  • میرزازاده راهی نیمه نهایی شد
  • بایرلورکوزن ۰-۰ وردربرمن؛ نیمه اول
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران
  • حذف جوکوویچ و سینر در نیمه نهایی
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)