Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برپایی همایش فرهنگی ادبی «نویسنده ‌شو» و رونمایی آخرین آثار احمد اکبرپور نویسنده صاحب نام شیرازی در نهم آبان ماه با رویکرد و توجه به «کتاب یک صفحه ای» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهدی امید بخش اظهار داشت: همایش فرهنگی «نویسنده‌شو» با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان به میزبانی تالار غزل برگزار می شود که پنجشنبه همین هفته، نهم آبان‌ماه از ساعت ده صبح تا دوازده، ویژه‌ نوجوانان از کلاس پنجم تا هجده سال است، تلاش داریم تا با هم حس خوب دیدن و خوب نگاه کردن را تجربه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان داشت: هر نوجوان می‌تواند یک نفر همراه را با خود به همایش دعوت کند و هر دو میهمان محسوب خواهند شد که در این میان، فرزند، نوه، خواهرزاده، برادرزاده حتی فرزند همسایه‌ هم می توانند همراهی کنند و در این مراسم، از کتاب جدید استاد «احمد اکبرپور» نیز رونمایی خواهد شد و سید مهدی میر عظیمی خالق و ناشر «کتاب های یک صفحه ای» سخنرانی خواهد داشت و در کنار برپایی کارگاه عملی به ارائه شیوه های عملی نقش نویسندگی در زندگی نوجوانان می پردازد. معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس اظهار داشت: همایش یاد شده با رویکرد نوشتن و در نظر گرفتن و بر انگیختن حساسیت ها و نکته سنجی هایی می پردازد که برای خلق آثار و دست به قلم شدن نیاز است و در این مجال تکنیک های لازم برای رسیدن به این هدف را نیز مورد بحث و بررسی قرار می دهد. وی ادامه داد: همایش «نویسنده‌شو» ویژه نوجوانان ۱۲تا ۱۸ ساله پنجشنبه نهم آبان ماه ساعت ده تا دوازده در تالار غزل حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برپا می گردد و آخرین آثار نوشته شده کتاب های احمد اکبرپور با عنوان های « واژه های بازیگوش » و «قطاری از کلمات» رونمایی و جشن امضاء دارد که توسط موسسه پرتو امید آماج برگزار می شود و مدیران مدارس، معلمان و پدر و مادرها نیز در این راستا حضور دارند و دارای تسهیلات ویژه ای نیز برای اعضاء کتابخانه‌های عمومی؛ دبیرستان‌های دوره اول و دوم، موسسات فرهنگی و هنری می باشد. بیشتر بخوانید: بررسی راهکارهای تقویت باور های دینی در بین نسل جوان گام بلند فارس برای اعتلای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس فرهنگی و هنری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر