Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین شیخی  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شماری از مردم دشتستان و دیگر مناطق استان بوشهر در سالروز شهادت امام رضا(ع) مسیر ۱۷ کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم واقع در روستای ننیزک ازنوادان موسی بن جعفر را با پای پیاده میپیمایند.

وی بیان داشت : این آیین مذهبی و بسیار نیک چندین سال است با حضور اقشار مختلف مردم به همراه عزاداری ،نوحه سرایی و دعا و نیایش و قرائت زیارتنامه برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی گفت: هر ساله بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این پیاده روی شرکت می کنند و موکب هایی نیز با مدیریت مردمی کار پذیرایی ،خدمات رسانی و استراحت زائرین را بعهده دارند.

وی ادامه داد : موکب ها و ایستگاه هایی نیز به فعالیت فرهنگی ،آگاهی بخشی و روشنگری با اهدای کتاب ،سی دی و پخش نوار مشغولند.

این مسئول ادامه داد : دو ایستگاه هم جهت مراجعه گمشدگان مستقر شده که خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

شیخی گفت: ۱۲۰ وسیله نقلیه عمومی نیز از ناوگان شهرداری برازجان مهیا شده اند که مردم براحتی رفت و آمد کنند.

فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: در راستای آرامش و امنیت و رفاه این مراسم معنوی طرح ترافیکی ویژه ای با بسیج همه نیروهای استانی و شهرستان اجرا خواهد شد تا مردم در

کمال آرامش و سلامت به زیارت رفته و برگردند. 

فرهاد آراوند افزود : طبق این طرح که از ساعت ۲۴ امشب اجرا می شود مسیر به روی خودروهای شخصی بسته خواهد شد و از همه زائرین و علاقمندان به اهل بیت تقاضا داریم که از وسایل نقلیه

عمومی که تدارک دیده شده استفاده کنند .

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر امام رضا سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است