Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:57:02 GMT

تکذیب استعغای وزیر جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۷۶۰۲

تکذیب استعغای وزیر جهاد کشاورزی

دفتر سخنگوی دولت اخبار منتشرشده در ارتباط با استعفای محمود حجتی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دفتر سخنگوی دولت استعغای وزیر جهاد کشاورزی را تکذیب کرد.

دفتر آقای علی ربیعی اخبار منتشرشده در ارتباط با استعفای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را رد کرد و از رسانه‌ها خواست از پرداختن به شایعات و اخبار نادرست اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داده بود که محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چند روزیست که از سمت خود استعفا داده است.

همچنین امروز خبر بازداشت خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در رسانه‌ها سرو صدا به پا کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه ماه صفر سالروز شهادت امام رضا ع شهادت امام رضا ع کانون های فرهنگی هنری مساجد رحلت پیامبر اسلام قرائت زیارت ازبعید خطبه نماز جمعه استان همدان محمود حجتی استعفا حجتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد

محمدعلی اکبری، مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا گفت: ۸۵ خانوار در ۱۲ روستای این شهرستان کشت نیشکر به مساحت ۲۶ هکتار را آغاز کردند.

او با اشاره به استقبال مردم از فرآورده‌های نیشکر که محصولاتی ارگانیک است، افزود: سطح زیر کشت گیاه نیشکر امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا با بیان اینکه کشت نیشکر اردیبهشت هر سال آغاز و آذر ماه برداشت می‌شود.، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار طرح کشت تلفیقی صنوبر و نیشکر در بیش از ۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی صومعه سرا اجرا شده است.

به گفته اکبری، برای تجهیز کارگاه‌های نیشکرپزی، ۱۵ نیشکرکار برای دریافت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات بنیاد برکت به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او همچنین گفت: سال گذشته، نیشکرکاران صومعه‌سرایی، ۲۵ تن شکر سیاه به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تولید و به بازار مصرف عرضه کردند.

شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در کلوان جان باخت
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد