Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرپرست جدید باشگاه رایکا بابل درخصوص آخرین اخبار این باشگاه گفت: جا دارد تشکری از آقای چرچیان سرپرست سابق باشگاه رایکا بابل داشته باشم منتهی قسمت ما بوده که در این مقطع زمانی خدمت برسیم. واقعا باشگاه بازیکنان خوبی در اختیار دارد ولی فوتبال است و هزار اتفاق. امیدوارم در آینده روزهای خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم محمودی افزود: باتوجه به اتفاقاتی که در بازی قبلی رایکا مقابل علم و ادب اتفاق افتاد و ما استعفای دسته جمعی کادرفنی را شاهد بودیم، درحال حاضر تمرینات زیر نظر محمد باباگل‌زاده برگزار می‌شود. شرایط را خوب می‌بینیم و تنها نگرانی ما بر روی مسئله داوری است. داور بازی ما با نیرو زمینی، برای اولین بار است که در لیگ یک قضاوت می‌کند.

محمودی درخصوص بازی با نیرو زمینی گفت: به هر شکل نیرو زمینی تیمی است که همواره مورد لطف قرار گرفته است و امیدوارم که داور تمام وجدان و شرفش را برای این بازی به کار ببرد تا حق تیمی ضایع نشود. از کمیته داوران استدعا دارم حتما نگاهی ویژه به مسائل داوری داشته باشد زیرا رایکا از نظر داوری مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: گرچه اولین روزی است که در خدمت باشگاه رایکا هستم، اما نتایج و بازی‌های این باشگاه را دنبال می‌کردم. از بازی مس کرمان گرفته تا بازی خانگی مقابل بادران و بازی با نود ارومیه و ... از لحاظ داوری متضرر شده است. مگر یک تیم چند امتیاز می‌تواند کسب کنند که داوران می‌آیند و شمشیر را از رو می‌کشند!

سرپرست رایکا خاطر نشان کرد: شهرستان بابل زجر کشیده ناملایمت‌هایی است که به این شهر تحمیل شده و امیدوارم که در بازی با نیرو زمینی مسئولین نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حق مردم بابل به همین راحتی‌ها ضایع نشود. خواهش می‌کنم از کمیته داوران که فیلم بازی‌های رایکا را نگاه کند. تمام ضربه‌هایی که ما خوردیم، از مسئله داوری بوده است. ما برای سربلندی شهرمان در این بازی حاضر خواهیم شد.

محمودی در خاتمه اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه کسانی که قبلا در این تیم زحمت کشیدند. همچنین از هواداران عزیز نیز تشکر می‌کنم که باحضور همیشگی خود در ورزشگاه باعث دلگرمی مجموعه باشگاه می‌شوند و هر بازی نیز با حضور حداکثری خود در ورزشگاه، مایه سربلندی ما می‌شوند. امیدوارم که این تیم عزت خودش را حفظ کند و فوتبال بابل به آن جایگاه واقعی برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ دسته یک ابراهیم محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل