Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:30:46 GMT

مردم پای دین و ولایت جان و مال خود را فدا می‌کنند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۸۲۵۶

مردم پای دین و ولایت جان و مال خود را فدا می‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، مردم زمانی که پای دین، شهید، رهبری و ولایت به میان می آید، جان و مال خود را در این مسیر فدا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید امامزاده جهان سیدرضا(ع) آیت محله شهرستان جویبار اظهار کرد: همت مردم جویبار در امور مشارکتی در استان بی نظیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه استان مازندران 1361 امامزاده دارد اظهار کرد: اکثر امامزاده‌ها با مشارکت مردم ساخته شده است و هرکاری که مردم واگذار شده به بهترین شکل انجام می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: قرآن دو فضیلت را بر آن تأکید دارد که نخست کسانی که جان خود را بذل کردند مانند شهدای عزیزمان و دیگری، کسانی با مال خود مجاهده می‌کنند.
 
حیدری جناسمی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، مردم زمانی که پای دین، شهید، رهبری و ولایت می‌شود جان و مال خود را در این مسیر فدا می‌کنند.
 
وی با اشاره به سخنان شیخ صدوق گفت: باور و اعتقاد به امامزادگان یک باور و اصیل ایمان شیعه است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس

حجت‌الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جلسه‌ای با شهرداری و هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: در این جلسه اجرای طرح جامع امامزاده عبدالله بافق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: باتوجه به اینکه شبستان امامزاده عبدالله چندین سال است که ساخته شده و مورد استفاده قرار نگرفته است و ورودی آن مشکل داشت به توافقاتی در این جلسه رسیدیم که تا پنج ماه آینده ورودی شبستان ساخته و شبستان بهره برداری شود.

صادقی بیان کرد: طرح جامع امامزاده با طرح جامع شهری انطباق داده شود و درصورت تایید مشاوران و کارشناسان، ادامه اجرای طرح را خواهیم داشت.

او گفت: آستان مقدس مستغلات و رقباتی دارد که منبع درآمدی است که می‌تواند برای امامزاده هزینه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: در بحث مولدسازی قرار شد، امینی برای آستان مشخص شود تا این امین بتواند هرچه سریع‌تر اجرای طرح توسعه امامزاده عبدالله بافق را پیش ببرد.

او گفت: توجه خاصی به این بقعه وجود دارد و برنامه‌ها و مراسمات مذهبی و فرهنگی مختلفی در این آستان برگزار می‌شود. 

صادقی افزود: این امامزاده ظرفیت این را دارد که در سطح کشور، شاخص باشد و باید در این زمینه تلاش کرد تا برنامه‌های این آستان در شبکه‌های ملی منعکس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز