Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فرانسوی بنفش ها به محرومیت سنگینی روبرو شد.

طرفداری- پس از باخت 2-1 فیورنتینا مقابل لاتزیو در هفته نهم سری آ، فرانک ریبری که به گل دوم لاتزیو معترض بود با کمک داور درگیر شد و او را هل داد. اکنون وی سه جلسه از همراهی فیورنتینا در سری آ محروم شده است.

با تایید فدراسیون فوتبال ایتالیا؛ فرانک ریبری به دلیل اتفاقات بازی با فیورنتینا، 3 جلسه محروم و 20 هزار یورو جریمه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین او سه دیدار آینده تیمش در سری آ مقابل ساسولو، پارما و کالیاری را از دست می دهد. این حکم قابل بازنگری است و فیورنتینا می تواند درخواست تجدید نظر ارائه کند. به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ نسبت به رفتار خود با ارائه بیانیه ای ابراز پشیمانی کرد:

می خواهم از هواداران، مربی و هم تیمی های خود عذرخواهی کنم. از اتفاقات دیروز پشیمان هستم و باید از کمک داور هم عذرخواهی کنم. در آن لحظه عصبی بودم و امیدوارم او درک کند که چه حالی داشتم. انتظار دارم به فیورنتینا نیز مثل سایر باشگاه های بزرگ توجه شود. اینجا هستم تا در فلورانس بازی کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد