Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل در هائیتی روز دوشنبه درباره اوضاع انسانی در هائیتی ابراز نگرانی کرد.

هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل در هائیتی در بیانیه‌ای هشدار داد زیر ساخت‌های بهداشتی دیگر نمی‌توانند به صورت مناسب حمایت شوند و این مسئله موجب شده است تا زندگی تعداد زیادی از کودکان، زنان و مردان به خطر بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود ۱۹ هزار کودک که از سوء تغذیه رنج می‌برند به مراقبت‌های فوری نیاز دارند. به علاوه هزاران نفر به علت مشکلات ناشی از تامین سوخت ایستگاه‌های پمپاژ، به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آمریکای لاتین سازمان ملل بحران انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «وانگ ون‌بین» سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست مطبوعاتی امروز سه‌شنبه اعلام کرد که چین به آمریکا هشدار می‌دهد که تهمت‌زدن و سرزنش دیگران، بحران اوکراین را حل نخواهد کرد.

وی درباره تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌هایی علیه چین به علت روابط دوستانه با روسیه گفت: ما به طرف آمریکایی هشدار می‌دهیم که بنزین‌ریختن به این آتش (جنگ اوکراین)، بدنام‌کردن و سرزنش دیگران راه‌حل بحران اوکراین نیست.

سخنگوی وزارت خارجه چین افزود: تنها راه و گزینه درست برای حل‌وفصل بحران اوکراین، درنظرداشتن نگرانی‌های امنیتی معقول همه طرف‌ها، و ایجاد ساختار متعادل، موثر و پایدار برای امنیت اروپا است.

پیش از این، وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش داد که دولت آمریکا در تلاش است تا تحریم های مالی علیه برخی بانک های چینی ایجاد کند تا پکن را مجبور به قطع روابط تجاری با روسیه کند، زیرا واشنگتن نگران است تجارت روسیه با چین منجر به افزایش تولید نظامی شود و جنگ اوکراین به جنگ فرسایشی تبدیل شود.

کد خبر 6086449

دیگر خبرها

  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • هشدار یک سازمان بین‌المللی درباره بدترین گرسنگی جهان در نوار غزه
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی