Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد تاج الدینی معاون بهبود و تولید گیاهی در جهاد کشاورزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت:گل‌های شاخه بریده استان البرز به دو حالت کشت می‌شود که در فضای باز وگلخانه ای است و مجموعا ۹۱ هکتار در سطح استان البرز گل‌های شاخه بریده داریم که ۵۹ هکتار در فضای باز و ۳۲ هکتار در فضای گلخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:مجموعا سالانه حدود ۳۱ میلیون عدد گل‌های شاخه بریده در استان البرز تولید می‌شود که شامل انواع گل‌هایی از قبیل؛ رز، میخک، داوودی، مریم، زنبق، لاله وغیره از دسته گل‌های شاخه بریده در استان البرز هستند.


او گفت:تعداد واحد‌های تولیدی درفضای باز ۸۴ واحد و درفضای گلخانه ۱۰۰ واحداست  که مجموعا حدود ۱۸۴ واحدمی شود و فعالیت ما تولید گل‌های شاخه بریده است که این فعالیت منجر به اشتغال ۳۷۹ نفر بوده است.


اوافزود:ارزش ناخالص این تولیدات در استان البرز سالانه حدود ۱۱۶ میلیارد تومان می باشد که این میزان حدود ۸۲ میلیارد تومان ارزش سود خالص گل‌های شاخه بریده است .


 تاج الدینی بااشاره به تولید گل های شاخه بریده  گفت:از نظر جایگاه تولید در سطح کشور ۱/۵ درصد از سطح مراکز گل‌های شاخه بریده را داریم ودر کل استان البرز  نیز۲/۵ درصد مختص به  تولید گل‌های شاخه بریده است .


او در پایان گقت: تولید کنندگان استان البرز گل‌های شاخه بریده را در بازار داخلی و بازار گل تهران  به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام/ر.و

 

اشتغال ۳۷۹ نفر برای تولیدگل‌های شاخه بریده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • چه فناوری‌های نوینی در صنعت کشاورزی به کار گرفته می‌شود؟
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز