Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:17:47 GMT

واکنش فان دایک به کسب توپ طلای ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۹۹۵۸

واکنش فان دایک به کسب توپ طلای ۲۰۱۹

مدافع هلندی لیورپول فاش کرد برنده شدن توپ طلای فوتبال جهان جلوتر از مسی و رونالدو فوق العاده خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، ویرجیل فان دایک به سبب عملکرد خوب خود در تیم لیورپول توانست یکی از ۷ بازیکن این تیم باشد که در فهرست ۳۰ نفره توپ طلا نامش دیده می شود. او یکی از شانس های اصلی کسب توپ طلای فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدافع درباره شانس خود برای کسب توپ طلای فوتبال جهان گفت: نمی دانم راستش چه پیش خواهد بود. همین که در بین نامزدها حضور  دارم اتفاق خوبی است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. خیلی فوق العاده می شود که من بتوانم توپ طلا را به دست بیاورم. تلاش می کنم به همین روند ادامه دهم و در تمرینات نیز حضور قدرتمندی دارم و تلاش می کنم از هر بازی چیزهای جدیدی یاد بگیریم و خودم را در بالاترین سطح ممکن نگه دارم تا بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

فان دایک در این فصل در تمامی دقایق بازی تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است و این نشان از آمادگی بدنی بالای او دارد.

او در بخش پایانی صحبت خود گفت: بازیهای فشرده ای در لیگ برتر در انتظار ما است و مداوم در هتل هستیم و باید تلاش کنیم بهترین عملکرد خودمان را ارائه دهیم و مواظب باشیم سطح بالای بازی خودمان را حفظ کنیم. مردم به ورزشگاه می آیند که بهترین عملکرد تیمشان را ببینند.

لیورپول چهارشنبه شب باید در جام اتحادیه به دیدار آرسنال برود و در ادامه در لیگ برتر میهمان تیم تازه صعود کرده استون ویلا خواهد بود که در هفته قبل برابر سیتی با ۳ گل شکست خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توپ طلای 2019 توپ طلا تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در پی کسب نخستین پیروزی در خانه ترکمنستان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) نخستین دیدار خود در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا را مقابل ترکمنستان در عشق‌آباد برگزار می‌کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی در این دیدار می‌توانند تا حدودی خیال‌ خود را بابت صعود از گروه E راحت کنند. ایران با هفت امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از ازبکستان هفت امتیازی در صدر جدول این گروه قرار دارد.

سفر تیم ملی به ترکمنستان با 25 بازیکن

 

ایران و ترکمنستان تا به امروز 9 بار مقابل هم بازی کردند و از این تعداد بازی، چهار برد سهم ایران بوده و ترکمنستان هم دو پیروزی به دست آورده است، سه دیدار آنها هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. در بازی رفت دو تیم که در دوم فروردین ماه امسال در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ایران با پنج گل حریفش را شکست داد و این نخستین بازی بین دو تیم بود که «تیم ملی» توانست مقابل ترکمنستان کلین‌شیت کند. ملی‌پوشان کشورمان تا به حال سه بار با ترکمنستان در خاک این کشور بازی کرده‌اند که در این بین پیروزی نداشته‌اند و در بازی‌های گذشته دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده‌اند. بازی امشب فرصت خوبی است تا ملی‌پوشان کشورمان بتوانند نخستین بُرد خود مقابل ترکمنستان را در زمین این تیم به دست بیاورند. 

با توجه به شرایط ایران در جدول و کار نه چندان سختی که تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله بعد دارد، کادر فنی تیم ملی این فرصت را خواهد داشت تا همانند بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی، از جوانان بیشتری در ترکیب استفاده کند. محمدامین حزباوی و محمدرضا آزادی، دو بازیکن تازه‌وارد به ترکیب تیم ملی بودند که مقابل ترکمنستان به بازی گرفته شدند و این امکان وجود دارد که باز هم شاهد حضور جوانانی در ترکیب تیم ملی باشیم.

تیم ملی با 25 بازیکن به ترکمنستان سفر کرده است و مهدی لیموچی و آرشا شکوری به دلیل عدم صدور روادید نتوانستند همراه تیم باشند. در کنار این دو بازیکن، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت قادر به بازی نیستند و سردار آزمون هم علی‌رغم همراهی تیم، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان بروند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند