Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:27:43 GMT

حکم سنگین برای مهاجم معروف فرانسوی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۰۳۷

حکم سنگین برای مهاجم معروف فرانسوی

بازیکن فرانسوی تیم فیورنتینا به دلیل هل دادن داور بعد از شکست برابر لاتزیو نقره داغ شد.

به گزارش مشرق، به نقل از فوتبال ایتالیا، بعد از دیدار لاتزیو و فیورنتینا که با شکست بنفش پوشان فوتبال ایتالیا همراه بود، فرانک ریبری بازیکن فصل قبل بایرن مونیخ که از این فصل در فیورنتینا توپ می زند، کنترل خود را از دست داد و به مشاجره با داور بازی پرداخت و دو بار نیز داور را هل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محرومیت سنگین در انتظار فرانک ریبری +فیلم

ریبری معتقد بود قبل از اینکه ایموبیله بتواند گل تعیین کننده ای را برای لاتزیو به ثمر برساند، داور باید یک ضربه خطا برای فیورنتینا اعلام می کرد ولی دستور به ادامه بازی داد و همین باعث شد تا دروازه یاران ریبری باز شود. بعد از ارائه گزارش ناظر بازی به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، ریبری به دلیل پرخاشگری و هل دادن داور مسابقه ۳ جلسه از همراهی تیمش محروم شد و باید ۱۷ هزار پوند جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

ریبری بعد از این اقدام خود در شبکه اجتماعی از رفتار خود عذرخواهی کرد و اعلام کرد به دلیل شکست تیمش در این دیدار تعادل خود را از دست داده است.

شاگردان ویچنزو مونتلا در بازی بعدی خود باید فردا شب (چهارشنبه) به دیدار ساسولو برود که این دیدار اولین جلسه محرومیت ریبری خواهد بود. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم فرانک ریبری فیورنتینا محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم