Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@12:30:13 GMT

عصیان حسن روح‌الامین در آرتیبیشن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۲۴۶

عصیان حسن روح‌الامین در آرتیبیشن

تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی "حسن روح الامین" نقاش آیینی و هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی کشور با عنوان «عصیان» در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

"حسن روح‌الامین" نقاش آیینی و هنرمند سرشناس عرصه هنرهای تجسمی کشور با برگزاری جدیدترین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان «عصیان» به گالری آرتیبیشن می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه نقاشی شامل منتخبی از آثار مجموعه «عصیان» است که توسط این هنرمند گردآوری شده است.

نمایشگاه «عصیان» 10 آبان ماه 1398 از ساعت 16 در گالری آرتیبیشن افتتاح شده و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه نقاشی تا 19 آبان ماه جاری همه روزه از ساعت 11 الی 20 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.

روح‌الامین چندی پیش تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی خود را با مضمون قیام امام حسین(ع) و حماسه عاشورا در خانه فرهنگ ایران در پاریس برگزار کرد؛ این نمایشگاه «کشتی نجات؛ عشق واقعی» نام داشت.

این نقاش عاشورایی کشور در آخرین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان «الحق مع علی» که دی ماه سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد نیز به نمایش آثاری با محور شخصیت، زندگی و زمانه مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداخته بود./ باشگاه خبرنگاران پویا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود

عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ضمن عرض تبریک اقتدارآفرینی جمهوری اسلامی در جریانات جاری مطرح کرد: با توجه به اینکه توسعه متوازن تهران یکی از مهم‌ترین شعار‌های شهرداری تهران است، شهر آفتاب را باور کردیم و امروز بر این باور خروجی‌ها را می‌گیریم. هرچند که هنوز جای کار دارد، اما نشان‌دهنده این است که می‌توان ارزش مجموعه ورشکسته ۱۰ هزارمیلیارد تومانی را به ۶۰ هزار میلیارد تومان رساند و به عنوان سایتی که دارد کارش را مقتدر پیش می‌برد در صنعت نمایشگاه شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه شهر آفتاب به عنوان سایت مقتدر و صاحب سبک و قابل توسعه در این صنعت شناخته می‌شود، اظهار داشت: نقطه اوج نمایشگاه شهر آفتاب زمانی است که وزیر صمت در نمایشگاه شهر آفتاب حضور یافت و شخصا پروانه بهره‌برداری گرید الف صنعت نمایشگاهی کشور را به شهر آفتاب تقدیم کرد.

تقدسی‌نژاد با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ نمایشگاه را به شهرداری شناساندیم و در سال ۱۴۰۲ در صنعت نمایشگاهی مورد قبول واقع شد، گفت: بنا بر این است که در سال ۱۴۰۳ سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در سطح ملی شناخته شود و در سال ۱۴۰۴ شناخت بین‌المللی از این سایت رخ دهد.

تقدسی‌نژاد در رابطه با برگزاری نمایشگاه پلیمر اظهار داشت: اولین نمایشگاه شهر آفتاب در سال ۱۴۰۳ نمایشگاه پلیمر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه طبق آمار کشور ما در دنیا در صنعت پلیمر با تولید ۸ میلیون تن در سال یازدهمین کشور است، تصریح کرد: ایران تنها ۲ درصد تولید کل دنیا را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شعاری را با عنوان نمایشگاه حل یک مساله است، مطرح کردیم، گفت: نمایشگاه‌های متعددی در کشور برگزار می‌شود، اما صرفا تکرار نمایشگاه‌هایی است که در مکان‌های مختلف برگزار می‌شوند. هر نمایشگاه باید بتواند موضوعی را از صنعت و موضوع نمایشگاهی حل کند.

تقدسی‌نژاد افزود: هر نمایشگاه مکلف است صنعت را با مشتری‌ها و مصرف‌کننده‌های بزرگ تهران ارتباط دهد. نمایشگاه‌هایی از این دست می‌توانند با آوردن هیئت‌های تجاری خارجی و مصرف‌کنندگان بزرگ صنعت پلیمر بازارسازی کنند و مسیر‌های جدیدی را برای سودآوری بیشتر شرکت‌ها ایجاد کنند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین گفت: امید داریم که امسال موضوع توسعه سالن‌ها را پیش ببریم. موضوع سرمایه‌گذاری را برای مجتمع تجاری و هتل‌ها در نظر گرفته ایم که جزو بسته‌های سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری است. برای توسعه نمایشگاه شهر آفتاب بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این راستا باید فراخوان گذاشته شود و مراحل آن طی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح جامع اولیه نمایشگاه شهر آفتاب تغییراتی ایجاد شده است که با مصوبه شورا می‌تواند اجرایی شود. به عنوان مثال نمایشگاه دائمی در طرح اولیه نبوده است و به عنوان موضوع جدید در حال اضافه شدن است تا مکمل نمایشگاه‌های بسته باشد.

تقدسی‌نژاد با اشاره به اینکه تعداد نمایشگاه در سال جاری نزدیک به ۵۰ نمایشگاه است، بیان داشت: نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت، نوشت‌افزار، نمایشگاه صنعت و... جزو نمایشگاه‌های بزرگ ما است. برای نمایشگاه ساختمان نیز با تدبیری چند نمایشگاه متعدد در نظر گرفته شده است. این نمایشگاه برای اولین‌بار در سال گذشته وارد شهر آفتاب شد و برای اولین‌بار سازه عظیمی در داخل سالن نمایشگاه ظرف ۴ روز ایجاد شد که این امر منحصر به شهر آفتاب است و هیچ سایتی قابلیت اجرای آن را ندارد.

تقدسی‌نژاد در پایان مطرح کرد: در صنعت پلیمر تولیدمان در کشور به نحوی است که در خاورمیانه اول، در دنیا یازدهم و در حوزه علمی هجدهم هستیم. این تعداد ۷ عقب‌ماندگی حوزه علمی خود نشان می‌دهد فضای دانش‌بنیان‌ها از فضای تولید عقب‌تر است. از دانش‌بنیان‌ها انتظار می‌رود به ارزش‌آفرینی در این صنعت کمک کنند که خودشان را به تولید برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • گزارش تصویری | نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار