Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:19:45 GMT

خبر مهم درباره بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی +عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۷۲۵

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عدم بارش باران در بازی روز پنج‌شنبه قطعا خبر خوبی برای هواداران خواهد بود تا با حضور در ورزشگاه جشن قهرمانی سوپرجام را از نزدیک ببینند.

 

هفته نهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی می‌رود.

 

سرخپوشان که در بازی هفته هشتم مقابل شاهین شهرداری بوشهر یک برد پرگل را به دست آوردند امید زیادی دارند که با پیروزی در این بازی خانگی وضعیت خود را در جدول مستحکم‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین عدم بارش باران قطعا خبر خوبی برای هواداران خواهد بود تا با حضور در ورزشگاه جشن قهرمانی سوپرجام را از نزدیک ببینند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!

به گزارش قدس آنلاین،تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در شرایطی عصر پنجشنبه روبروی هم قرار می‌گیرند که بازی رفت این دو تیم در تهران 2-2 مساوی شده و هر دو بازی فصل گذشته را پرسپولیس برده است.

آخرین باخت سرخ‌ها در آبادان مقابل صنعت نفت به زمستان سال 1400 و روز 15 اسفند ماه در هفته بیست و دوم دو فصل قبل برمی‌گردد که تیم علیرضا منصوراین با دو گل تیم یحیی را شکست داد تا فرار استقلال برای قهرمانی تکمیل شود

علیرضا منصوریان که در قامت سرمربی نفت تهران یک بار در مصاف با پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم با شکست سرخ‌ها قهرمانی را از این تیم گرفته بود، این بار در نقش سرمربی صنعت نفت با دو گل از سد تیم یحیی عبور کرد تا فاصله استقلال با پرسپولیس به شش امتیاز برسد و آبی‌ها با سرمربیگری فرهاد مجیدی امیدوارانه‌تر به سمت قهرمانی پیش بروند.

در این مسابقه با اشتباه عجیب و محرز حامد لک در دقیقه 7 پرسپولیس دروازه‌اش را بازشده دید. در این لحظه ارسال آرام محمدرضا غبیشاوی را لک می‌توانست به راحتی مهار کند، اما دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد و شرایط روانی تیمش را بهم ریخت.

بعد از این گل پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برسد و چند موقعیت خوب در نیمه نخست داشت اما ایستادگی فرزین گروسیان و خط دفاع نفت باعث شد همین یک گل در نیمه نخست پابرجا بماند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس شرایط نسبتا بهتری داشت، اما با حرکت تکنیکی فاخر تهامی و ضربه زمینی محمود مطلق‌زاده صنعت به گل دوم خود نیز رسید.

در این بازی شرزود تمیروف، مهاجم ناکارامد ازبک پرسپولیس، برای اولین بازی پیراهن این تیم را به تن کرد و یک بار نیز در دقایق پایانی تیر دروازه حریف را لرزاند.
از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس تنها وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس امروز مانده‌اند و از ارنج اصلی صنعت فاخر تهامی و میثم تهیدست هنوز پیراهن زرد نفتی‌ها را به تن می‌کنند.

با این باخت تیم یحیی گل‌محمدی امیدهایش برای کسب ششمین قهرمانی متوالی را از دست داد تا چشم امیدش به شکست استقلال در دربی برگشت باشد که یازده روز بعد از این بازی برگزار شد و در نهایت به تساوی انجامید تا فاصله حفظ شود و آبی‌ها بدون شکست به سمت قهرمانی پیش بروند.

حالا و بعد از دو فصل و این بار در هفته بیست و چهارم پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت و فراز کمالوند هم که به رنگ آبی تمایل دارد و یک بار موفق شده در جام حذفی پرسپولیس برانکو را حذف کند، برای باقی تیمش می‌توان عامل خوشبختی استقلال و بی‌رقیب شدن دوباره این تیم برای رفتن به سمت قهرمانی باشد که باید دید او موفق خواهد بود یا اندیشه‌های اوسمار و ستاره‌های پرسپولیس شرایط دیگری را رقم می‌زنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟