Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@14:07:32 GMT

۴۲ جنازه در یک گور دسته جمعی کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۸۰۱

گروهی از مادران که در جست‌وجوی بقایای عزیزان گمشده خود بوده‌اند، این گور دسته‌ جمعی را به دنبال جست‌وجویی سه روزه و در زمین بیابانی وسیع و در امتداد بزرگراه ایالتی در شرق "پورتو پناسکو" که به "راکی پوینت" شهرت دارد، کشف کردند.

ابتدا در روز سه‌شنبه ۱۳ جسد کشف شد، این تعداد در روز جمعه به ۲۷ جسد رسید و اکنون با کشف اجساد بیشتر شمار اجساد کشف شده در این گور دسته‌ جمعی به ۴۲ عدد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این اجساد به منظور تعیین سن، جنسیت، علت و زمان مرگ هرکدام به آزمایشگاه اطلاعات علمی پزشکی قانونی در شهر "ارموسییو" فرستاده شود. هم‌چنین از اعضای خانواده‌هایی که تصور می‌شود گمشده‌های آن‌ها در میان این اجساد باشند تست DNA گرفته خواهد شد.

از ۴۲ جسد کشف شده، دو جسد با توجه به این که در مراحل اولیه تجزیه بوده‌اند تازه دفن شده و از زمان دفن دیگر اجساد مدت بیشتری می‌گذرد. هم‌چنین با توجه به لباس‌های این اجساد، به نظر می‌رسد تنها دو زن در میان‌ آن‌ها بوده‌اند.

دادستانی "سونورا" اعلام کرده هنوز چگونگی کشته شدن این افراد مشخص نشده و از این رو ارائه نظریه درمورد علت دفن آن‌ها در گور دسته جمعی زود است.

درگیری‌های گاه به گاه مربوط به گروه‌های مافیای مواد مخدر که در شهر "راکی پوینت" اتفاق می‌افتد می‌تواند عامل مرگ این تعداد باشد. این شهر در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی صحنه درگیری‌های شدید بین گروه‌های جنایتکار و ارتش مکزیک بود.

به تازگی دولت ایالت "سونورا" با کمک مقامات آریزونا، سرمایه‌گذاری‌های زیادی را برای افزایش امنیت و ایمنی در شهر و اطراف آن در تفرجگاه ساحلی و هم‌چنین بزرگراه اصلی آریزونا منتهی به این شهر انجام داده است.

بنا بر گزارش پایگاه خبری "ای‌زی‌سنترال"، دادستانی ایالت "سونورا"ی مکزیک از مردم خواسته تا در صورت داشتن گمشده در میان اعضای خانواده خود به مقامات اطلاع‌ دهند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fzn برچسب ها: جنازه ، گور دسته جمعی ، مکزیک

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جنازه گور دسته جمعی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درحاشیه این اقدام خداپسندانه گفت: فرهنگ اهدای خون به‌عنوان یک اقدام ارزشمند باید در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان نهادینه شود.
صالح داستار به فرهنگیان شهرستان بویراحمد توصیه نمود در این مسیر جلودار و مبلغ این فرهنگ باشند.

دیگر خبرها

  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • بازسازی چهره یک زن خون‌آشام که با آجری در دهانش دفن شده بود
  • برپایی سفره‌های ساده افطاری جمعی در بشاگرد
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند