Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اسلامشهر از وجود ۲۲ هزار نفر جمعیت روستایی تحت پوشش بیمه سلامت دارای دفترچه بیمه روستایی خبر داد. ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

رضا کارگشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط بیمه سلامت در این شهرستان اظهار داشت: عملیات بیمه‌گری در شهرستان اسلامشهر در سه دفتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود که به مناسبت هفته سلامت با استقرار در دو دفتر پیشخوان و ملاقات با مردم تائیدیه‌هایی که از طریق اتوماسیون انجام می‌شود را به‌طور حضوری انجام و رسیدگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور در بیمارستان امام رضا(ع) و عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بیمارستان که دفترچه بیمه سلامت دارند، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان اسلامشهر است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در اکثر مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان‌ها پوسترهای اطلاع‌رسانی برای آشنایی شهروندان با بیمه سلامت نصب شده تاکید کرد: یکی از اهداف بیمه سلامت تقویت اطلاع‌رسانی به مردم و آشنایی با خدمات بیمه سلامت است و اینکه دانش سلامت و سواد بیمه‌ای افراد ارتقا یابد.

خدمات بیمه سلامت برای بیماران کردستانی کافی نیستبیش از 50 درصد زنجانی ها تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند65 درصد جمعیت گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

کارگشا سپس به ارائه خدمات بیمه‌گری در دفاتر پیشخوان و اداره بیمه سلامت شهرستان اشاره کرد و افزود: با استقرار اداره بیمه سلامت در اسلامشهر نظارت بر مراکز درمانی و موسسات، پذیرش اسناد موسسات و پزشکان طرف قرارداد در اسلامشهر انجام و دیگر نیازی به مراجعه همکاران به اداره کل استانی نیست.

وی همچنین افزود: تائید دارو با توجه به اینکه تمام داروخانه‌ها امکان تائید اینترنتی را هم دارند و همچنین داروهایی که نیاز به تشکیل پرونده باشد در محل اداره بیمه سلامت اسلامشهر انجام و نیز وصول اظهارنامه موسسات بیمه‌گذار و مباحث درآمدی نیز در شهرستان اسلامشهر انجام می‌شود.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اسلامشهر در ادامه با اشاره به 22 هزار نفر جمعیت روستایی که دفترچه بیمه سلامت روستایی دارند گفت: این روستائیان تحت پوشش بیمه سلامت از طریق مراکز جامع سلامت روستایی شبکه بهداشت در قالب نظام ارجاع و پزشک خانواده خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

کارگشا بیان کرد: از 9 مرکز جامع سلامت روستایی که در هر مرکز حداقل یک پزشک خانواده، ماما، خدمات دندان‌پزشکی و دارویی ارائه می‌شود در قالب نظارت‌های ماهانه و مشترک توسط اداره بیمه سلامت شهرستان اسلامشهر بازدید می‌شود.

وی در پایان با اشاره به 100 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان خاطرنشان کرد: خدمات درمانی و بیمه‌ای به این جمعیت تحت عناوین صندوق بیمه کارکنان دولت، صندوق بیمه سایر اقشار که شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، اتباع، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، صندوق بیمه روستایی، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه ایرانیان که بیمه خویش فرما است ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج