Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهارت و ارادتمندان آستان امام هشتم شیعیان جهان روز سه‌شنبه با اجتماع در مقابل در مسجد حضرت امام سجاد(ع)، ضمن قرائت زیارت عاشورا و برپایی مراسم عزاداری، پای پیاده حرکت خود را به سمت شهرستان پیشوا، مدفن امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا (ع) آغاز کردند تا از راه دور عشق و ارادت خود را به امام رضا(ع) ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طول مسیر، بسیاری از مردم محلات و مناطق مختلف ورامین که نتوانسته بودند در سالروز شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس حضور پیدا کنند نیز به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پیوستند تا با حضور در مرقد مطهر فرزند امام هفتم شیعیان، در این مکان مقدس به عزاداری بپردازند.
برخی از مردم ورامین و پیشوا در طول مسیر با برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی از عزاداران پذیرایی کردند.
مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در طول مسیر در غم شهادت هشتمین امام شیعیان، به نوحه سرایی پرداخته و شرکت کنندگان در راهپیمایی درقالب دسته‌های سینه زنی، با آنان همراهی کردند.
فرماندار و مسئولان پیشوا، در میدان ورودی شهرستان به استقبال عزاداران ورامینی آمده و به اتفاق این افراد، مسیر را پیمودند تا در صحن مطهر برادر امام رضا(ع) به عزاداری بپردازند.
عزاداران و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پس از حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) در کنار هیأت‌های مذهبی، به عزاداری پرداخته و این مصیبت عظما را محضر امام زمان(عج) تسلیت گفتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا حرم امام رضا ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مراسم بزرگداشت عملیات کربلای ۱۰ و سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی با عنوان میهمانی آلاله‌ها هم اکنون در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد در حال برگزاری است.

خانواده معظم شهدای لرستان از جمله خانواده محترم شهید لرستانی راه قدس سید علی (عباس) صالحی روزبهانی به همراه جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور دارند.

سی اُم فروردین، سالروز انجام عملیات پیروزمندانه‌ی کربلای ۱۰ در سال ۱۳۶۶ است که با رمز یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی در جبهه شمالی ماووت آغاز شد.

آزاد‌سازی ۲۵۰ کیلومتر از خاک عراق و ارتفاعات نزدیک شهر ماووت از جمله دستاورد‌های این عملیات بود.

عملیات کربلای ۱۰ انتقال جنگ از جنوب به غرب کشور بود که رزمندگان لشگر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان طلایه دار این عملیات بودند.

جزئیات بیشتر این مراسم به همراه گزارش اضافه خواهد شد...

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • ثبت آئین پخت سمنوی سادات از البرز در فهرست میراث ملی
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران