Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته نام پایتخت به عنوان دومین شهر پربارش‌ ایران ثبت شده است. ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، این درحالی است که و بررسی جداول آماری از میزان بارش‌های روز گذشته در سراسر ایران نشان می‌دهد اهواز در استان خوزستان با بارشی نزدیک به 60 میلی‌متر در جایگاه نخست قرار دارد و در پی آن شهرهای دیگر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران دومین شهر پربارش ایران در این جدول خودنمایی می‌کند که با درنظر گرفتن میانگین بارش در سراسر استان تهران باعث ثبت رکودهای تازه‌ای در حجم بارش طی 24 ساعته استان شده است.

بارش در 3 جاده/ مه‌گرفتگی در 3 محور مواصلاتیآبگرفتگی و تردد سخت در معابر اهواز در پی بارش باران و بی‌توجهی مسئولانآب گرفتگی در زیر گذر میدان سپاه کرج بر اثر بارش شدید باران

براساس جداول سازمان هواشناسی پربارش‌ترین شهرهای ایران طی 24 ساعت گذشته عبارتند از:

اهواز- خوزستان 59.2 میلی‌متر
تهران-شمیران- تهران 32.9 میلی‌متر
کرج- البرز 26.3 میلی‌متر
آبعلی- تهران 25.1 میلی‌متر
اشتهارد- البرز 23.5 میلی‌متر
دماوند- تهران 23.2 میلی‌متر
ایذه - خوزستان 22.7 میلی‌متر
چیتگر- تهران 21.2 میلی‌متر
تهران مهرآباد- تهران 20.8 میلی‌متر
لازم به یادآوری است که با درنظر گرفتن آمار بارش‌های پاییزی تهران طی چند سال اخیر این حجم از بارش طی 24 ساعت در استان تهران بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ و شش دهم میلی متر بارندگی در جزیره کیش ثبت شده است و در مجموع با فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران سهم جزیره کیش شد.

وی افزود: لاوان با ۱۲۳ و یک دهم میلی متر، جاسک با ۱۲۱ میلی متر و سردشت نیز با ۱۱۹ و هفت دهم میلی متر رتبه‌های اول تا سوم مناطق پر بارش را ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: حاجی آباد با ۱۸ و دو دهم میلی متر کمترین سهم بارش نزولات جوی را به خود اختصاص داد.

  

دیگر خبرها

  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران+جزئیات
  • هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب ایران در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود/ حتی از طوفان "گونو" هم بیشتر بارید
  • بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است