Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:34:02 GMT

راه ارتباطی روستاهای بخش معمولان برقرار شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۱۷۳۱

راه ارتباطی روستاهای بخش معمولان برقرار شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: راه ارتباطی سه روستای بخش معمولان که بر اثر بالا آمدن آب رودخانه‌ مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

عباس شرفی با اعلام این خبر افزود: بر اثر بارندگی‌های شب و روز گذشته و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، ارتباط روستاهای بن لار و زیودار بخش معمولان قطع  شده بود که با تلاش شبانه‌روزی راهداران بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آنها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به محض دریافت پیش‌بینی‌های هواشناسی تمام نیروهای راهداری به حالت آماده‌باش درآمده اند، گفت: با توجه به تخریب‌های ناشی از سیل فروردین ۹۸ و آسیب‌های جدی که به ابنیه فنی استان وارد گردیده، مشکلات راهداری زمستانی در راه‌های استان چندین برابر شده است با اینکه راهداری تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا خللی در تردد مردم وارد نیاید از مردم نیز انتظار می‌رود با صبوری خادمان خود را همراهی کنند.

شرفی ادامه داد: از سیل فروردین تاکنون اقدامات زیادی در راستای جایگزینی پل‌های تخریب شده با پل‌های فلزی صورت گرفته است.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر عرشه پل‌های طاق عباسعلی، کلات زیودار و چند پل دیگر در محورهای معمولان آماده نصب است با نصب این پل‌های فلزی امکان قطع ارتباط راه‌های روستایی بر اثر بارندگی به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!

مهدی محمدی تحلیل‌گر ارشد مسائل استراتژیک گفت: خلاصه داستان این است: پاسخ ایران باید به گونه‌ای انجام می‌شد که منجر به تغییر اساسی محاسباتی شود که رژیم بر اساس آن تصمیم گرفت به دمشق حمله کند. مسئله این بود که چنین حملاتی نباید تکرار، و راهبرد ‘نبرد در منطقه خاکستری’ که بیش از ۶ سال است جریان دارد باید متوقف شود.

وعده صادق با لحاظ سه ویژگی گستردگی، حمله از خاک و اصابت دقیق به اهداف، این ماموریت را بر عهده گرفت. هدف، ایجاد معادله‌ای جدید بود که ضربه موثر را در مقابل هر نوع عملیات ‘واقعی’ در منطقه خاکستری از جانب رژیم قرار بدهد و معتبر کند.

رژیم به دلیل ترس از جنگ، مشکلات سیاسی و عدم همراهی امریکا نهایتا تصمیم گرفت یک پاسخ ‘فیک’ بدون پذیرش مسئولیت، به ایران بدهد. از منظر استراتژیک این برای ایران یعنی معادله‌ای که در پی آن بود برقرار شده و اسراییل در چارچوب محاسباتی مدنظر ایران تصمیم گرفته است.

صبح امروز هدف رژیم این بود که ‘دسترسی’ خود را در ایران نشان بدهد، اما عملا نشان داد پذیرفته خطای برآورد قبل از حمله دمشق را نباید تکرار کند. با تغییر محاسبات دشمن، هدف ایران محقق گشت. اینجاست که می‌توان گفت معادله برقرار شده و تمام. به عصر ‘پساوعده صادق’ خوش آمدید!

دیگر خبرها

  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است