Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گسترش آئین پیاده روی زائران حرم امام رضا (ع) شمار زائرانی که امسال با پای پیاده عازم مشهد شدند به حدود نیم میلیون نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  تجربه دلنشین پیاده روی اربعین که با عنایات ائمه اطهار (س) هر سال باشکوه تر از پیش برگزار می شود، به تعمیم و گسترده تر شدن آئین پیاده روی زائران حرم مطهر امام رضا (ع) نیز کمک کرده و فرصتی به ویژه برای جاماندگان از پیاده روی اربعین فراهم شده است تا از حال و هوای معنوی این حرکت بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس آمار، تاکنون ۴۶۱ هزار و ۱۴۸ زائر پیاده در قالب ۲ هزار و ۳۹۶ کاروان وارد مشهد شده اند و ورود زائران پیاده به حرم رضوی همچنان ادامه دارد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) در این باره گفت: تمام ظرفیت‌های اسکان برای زائران پیاده در مشهد تکمیل شده و برای اسکان باقی آنان از ظرفیت‌های مردمی و سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده شده است.

حسین رضایی افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) زائران پیاده شهر‌های نزدیک مشهد از طرقبه و شاندیز به سوی مشهد در حرکت هستند.

وی اظهار داشت: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی در مسیر‌های ۶ گانه منتهی به مشهد برپا شده تا خدمات اسکان و پذیرایی، فرهنگی، رفاهی و درمانی را به زائران پیاده رضوی ارایه کنند.

وی گفت: همچنین ۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در مسیر‌های جاده قدیم مشهد - نیشابور، جاده طرقبه، شاندیز - مشهد و جاده سیدی - مشهد برای پذیرایی از زائران پیاده برپا شده است.

رضایی پیش بینی کرد تعداد زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان