Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در روزهایی که تلویزیون واقعا با بحران گزارشگر مواجه شده و کار به جایی رسیده که بعضا صدای گزارشگران استانی روی مسابقات خارجی شنیده می‌شود، فعلا از محمدرضا احمدی هم خبری نیست. وقتی در بازی ایران و کامبوج گروهی از تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی شروع به تشویق عادل فردوسی‌پور کردند، احمدی لحظاتی ساکت شد و این صدا به وضوح به مردم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن روز به بعد فعالیت‌های احمدی که فعلا استانداردترین گزارشگر موجود سازمان است محدود شد تا به طور جدی شایعه ممنوع‌الکاری‌اش به گوش برسد. البته احمدی در این مدت یک بازی خارجی گزارش کرده، اما فعلا صدای او در مسابقات داخلی و لیگ برتر غایب بوده است. باید صبر کرد و دید آیا در دو هفته باقی‌مانده تا تعطیلی دوباره لیگ برتر، به احمدی گزارش می‌دهند یا نه؟ در این دو هفته، مسابقات پرسپولیس- ماشین‌سازی و استقلال- نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: وانا

کلیدواژه: محمدرضا احمدی عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی پیش از ظهر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه شورای عشایر ملارد در سال جاری که با حضور امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان ملارد ۳۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر با ۷۵ هزار رأس دام سبک در دهستان اخترآباد این شهرستان فعال هستند.‌

احمدی افزود: عمده تولیدات عشایر شهرستان ملارد گوشت قرمز است که در سال گذشته یک هزار و هشت تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار کرده اند.

بر اساس این گزارش در این جلسه مسائل مربوط به حوزه عشایر در خصوص تأمین آب شرب و علوفه دام عشایر، ارائه تسهیلات کم بهره، ساماندهی جاده‌های موجود به منظور ایجاد مسیرهایی امن برای کوچ عشایر و سمپاشی جایگاه‌های عشایر مطرح و بررسی شد.

کد خبر 6085428

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید