Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:30:44 GMT

نظامیان سعودی وارد عدن شدند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۲۵۴۵

نظامیان سعودی وارد عدن شدند

شمار جدیدی از نیرو‌های سعودی همراه با تجهیزات نظامی، شب گذشته وارد عدن شدند.
یک منبع آگاه در دولت محلی شهر «عدن» از ورود شمار جدیدی از نظامیان سعودی به همراه تجهیزات نظامی به این شهر خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، این منبع اعلام کرد که یک فروند کشتی بزرگ سعودی شب سه‌شنبه (دیشب) در بندر کالتکس لنگر انداخت و ده‌ها نظامی سعودی به همراه تجهیزات نظامی متعدد از جمله خودرو‌های زرهی و سایر ادوات جنگی وارد این بندر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نظامیان سعودی به همراه تجهیزات نظامی، به سوی مقر نیرو‌های ائتلاف سعودی در شهرستان «البریقه» واقع در غرب عدن حرکت کردند. این منبع اعلام کرد که قرار است شمار دیگری از نیرو‌های سعودی وارد عدن شوند.

یکشنبه پیش، ائتلاف عربی اعلام کرد که قرار است بر اساس یک توافق، نیرو‌های سعودی جایگزین نیرو‌های اماراتی در عدن می‌شوند.

پیش از اعلام رسمی توافق ریاض میان دولت یمن و شورای انتقالی جنوبی، عربستان در حال تشدید حضور نظامی‌اش در یمن بود و در این مدت اقدامات نظامی و امنیتی متعددی را برای تحویل عدن از امارات انجام داده بود.

چهارشنبه پیش، ده‌ها نظامی سعودی نیمه‌شب با یک فروند هواپیمای باربری وارد فرودگاه بین‌المللی عدن شدند و پیش از آن‌ها نیز، شمار دیگری نیرو و تجهیزات نظامی، وارد بندر «الزیت» در شهرستان البریقة شده بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جنگ یمن نیروهای نظامی یمن درگیری یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه