Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین بوشهر تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و در همین اولین سال حضورش در لیگ برتر با مشکلات متعددی مواجه است، این روزها جولانگاهی برای برخی سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال و محل رفت و آمد مربیان «در صد بده» به این سیستم‌های دلالی شده است.

بعد از کناره گیری عبدالله ویسی سرمربی پیشین این تیم، هدایت شاهین به صورت موقت به مهرداد کریمیان دستیار ویسی که از چهره‌های بومی به حساب می‌آید سپرده شد و مسئولان به او این وعده را دادند که در صورت کسب نتایج قابل قبول، از وی حمایت کرده و سکان هدایت تیم شان را به خودش بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند کریمیان کارش را با یک پیروزی در جام حذفی آغاز کرد، اما نتایج بعدی او چندان جالب نبود تا حالا احتمال استخدام یک سرمربی جدید برای این تیم افزایش یابد.

همین موضوع بهترین بهانه است برای جولان برخی از سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال در بوشهر و جمع شدن جمع آنهایی که می‌خواهند از نمد شاهین برای خودشان کلاهی ببافند.

خبرنگار مهر در این خصوص کسب اطلاع کرد برخی از دلالان که سوء سوابقی هم در این زمینه دارند این روزها برای نشاندن یکی دو مربی خاص روی نیمکت این تیم تلاش کرده و با یکدیگر رقابت شدیدی انجام می‌دهند.

برخی اخبار رسیده پیرامون این تیم حکایت از آن دارد که تعدادی از مربیانی که در سالهای اخیر معمولا گزینه‌های ثابتی برای این تیم‌ها بوده و روابط خوبی هم با سیستم‌های دلالی دارند به نیمکت شاهین نزدیک شده‌اند. مربیانی که در سالهای اخیر امتحان خود را در فوتبال پس داده‌اند.

تصمیم سازان فوتبال بوشهر حتی اگر قصد ادامه همکاری با مهرداد کریمیان و دادن فرصت بیشتر به این مربی جوان و بومی را ندارند، باید با دقت بیشتری دست به انتخاب مربی زده و برای سلامت فضای کار در تیم شان خارج از سیستم‌های دلالی مربی شان را انتخاب کرده و ارتباط شان با کهنه دلالان نه چندان خوشنام را هم قطع کنند تا شائبه‌ای دور و بر این تیم ایجاد نشود.

شاهین بوشهر تا پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و آنها در هفته نهم میهمان تیم ذوب آهن اصفهان هستند. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آذر به میزبانی سبزپوشان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 4757933 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد ووشو قهرمانی جهان تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سایپا تهران گابریل کالدرون هندبال قایقرانی فوتسال ووشو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر

گواردیولا مربی بهتری نسبت به کلوپ است اما برای رسیدن به جایگاه فرگوسن، باید تیمی مثل آبردین را هدایت کند. این دیدگاه کرگر است. 

طرفداری | دومین پرسش و پاسخ تیری آنری با جیمی کرگر منتشر شد. 

پس از انتخاب ویرجیل فن دایک به عنوان بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر انگلیس، تیری آنری و جیمی کرگر به سراغ انتخاب بهترین مربی فوتبال رفتند. آنری با مطرح کردن نام‌هایی از اسطوره لیورپول درخواست کرد مربی برتر را از بین آن‌ها انتخاب کند. اولین مقایسه بین فابیو کاپلو و رافا بنیتز بود. مربیانی که کرگر با آن‌ها سابقه همکاری داشت. کرگر پاسخ داد:

فابیو کاپلو.

فابیو کاپلو یا ویسنته دل بوسکه؟

دل بوسکه را انتخاب می‌کنم.

 ویسنته دل بوسکه یا ژوزه مورینیو؟

مورینیو.

آرسن ونگر یا ژوزه مورینیو؟

مورینیو. 

ژوزه مورینیو یا کارلو آنچلوتی؟

می‌دانم کارلتو لیگ قهرمانان بیشتری دارد. متوجهم اما کاری که ژوزه در پورتو و سپس اینتر انجام داد، به ندرت رخ می‌دهد. من ژوزه را انتخاب می‌کنم. 

ژوزه مورینیو یا یوهان کرایوف؟

من کرایوف را انتخاب می‌کنم. مسلما جام‌های کمتری در دوران مربی‌گری‌اش برده اما او منحصر به فرد بود. چیزی که در بارسلونا ایجاد کرد، هنوزم در مورد آن صحبت می‌شود. برای من، کرایوف مهم‌ترین شخص در تاریخ فوتبال است.  

یوهان کرایوف یا پپ گواردیولا؟

گواردیولا.  

پپ گواردیولا یا یورگن کلوپ؟

گواردیولا. 

پپ گواردیولا یا سر الکس فرگوسن؟

سر الکس فرگوسن در آبردین موفق شد. گواردیولا هرگز هدایت چنین تیمی را برعهده نگرفته است. بنابراین من سر الکس را انتخاب می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کتک کاری در لیگ یک؛ حمله مربی دروازه‌بان‌ها به نیمکت چادرملو + عکس
  • دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه شد
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید