Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال جاسوسی «تهران» به نویسندگی موشه زوندر و اومری شینهار ساخته می‌شود. نوید نگهبان بازیگر سریال «میهن» یا «هوملند»، شان توب بازیگر «مرد آهنی» و نیو سلطان از بازیگران سریال «تهران» خواهند بود.

این عنوان برای سریال هنوز قطعی نیست و ممکن است در آینده نامش تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید نگهبان که در فصل اول «میهن» نقش شخصیت «ابونظیر» را بازی کرد و به‌تازگی در لایو-اکشن «علاءالدین» ظاهر شده بود، در این سریال در نقش فراز محمد فرمانده موساد جلوی دوربین می‌رود و شان توب در نقش مأمور امنیتی ایرانی به نام مسعود تبریزی ایفای نقش می‌کند.

نیو سلطان بازیگر اسرائیلی هم نقش تامار ربینیان هکر کامپیوتر را بازی می‌کند که باید اولین مأموریتش را در پایتخت ایران انجام دهد. ماجرای فیلم درباره فعالیت این هکر برای از کار انداختن یک راکتور هسته‌ای است. پس از ناکامی در این مأموریت وی از سوی مقامات ایرانی تحت تعقیب قرار می‌گیرد، او در ادامه به‌عنوان یک ایرانی با مسعود که یک فعال سیاسی و امنیتی سابق است، ارتباط برقرار می‌کند. در عین حال مقامات ایرانی در تعقیب وی هستند و سعی دارند او و مسعود را دستگیر کنند.

سریال هشت قسمتی «تهران» را شبکه Kan وابسته به رژیم صهیونیستی پخش می‌کند. دنیل سرکین که ساخت «استکهلم» و «سلول گوردین» را درکارنامه دارد، برای کارگردانی این سریال انتخاب شده است. توزیع جهانی این سریال را سینه فیکس رایتز برعهده گرفته و دونا پروداکشنز و شولا اشپیگل پروداکشنز از تهیه‌کنندگان آن هستند.

بد نیست بدانید نوید نگهبان بازیگر ایرانی-آمریکایی  به مدت هشت سال در آلمان، به گذراندن دوره مهارت‌های نمایشی مشغول بود و بعد از آن نیز به آمریکا سفر کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش

سریال بلیت یکطرفه جدیدترین سریال علی شادمان است و تصاویری از گریم متفاوت او منتشر شد. 

گریم جدید علی شادمان

دیگر خبرها

  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • اوکراین با حمایت آمریکا انرژی هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال