Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر میر محمدیان ظهر سه‌شنبه در مراسم پیاده‌روی ولایت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی عشق و ارادت بالایی به اهل بیت(ع) دارند و در صحنه‌های مختلف این را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور و شعور مردم در راهپیمایی اربعین و راهپیمایی ولایت خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین و پیاده‌روی‌های دیگر مانند پیاده‌روی ولایت تمرینی برای یک حرکت عظیم در آینده و زندگی در زیست بوم آرمانی مهدوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم آینده ویژگی‌های مشابهی خواهد داشت که جمله این ویژگی‌ها به مسالمت‌آمیز بودن و مردمی بودن این حرکت‌ها اشاره کرد.

وی خانوادگی بودن این پیاده‌روی را یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک با حرکت عظیم آینده دانست و اضافه کرد: همه یک شکل و یک رنگ در این مراسم حضور می‌یابند و این هم از ویژگی‌های مشترک است.

حجت‌الاسلام میر محمدیان از دیگر ویژگی‌ها به عزاداری، خدمات‌دهی مردم و حرکت ذیل نام امام حسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: در شرایطی شاهد حضور گسترده مردم و افزایش مستمر مشتاقان این حرکت هستیم که دشمن از همه ابزار خود برای جلوگیری از حضور مردم استفاده می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پیاده روی اربعین می تواند زمینه تمدن سازی را فراهم کند خاطرنشان کرد: این راهپیمایی‌ها و اجتماعات پیام‌های بسیاری را در خود دارد که موجب یاس دشمنان می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و قرآنی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در کنار موکب‌ها و ایستگاه‌های خدماتی شد.

به مناسبت سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا(ع) بزرگترین پیاده‌روی ولایت کشور با حضور گسترده مردم در شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 4758347

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین شهرستان دشتستان بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران مرز مهران سانحه تصادف گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان شهرکرد مشهد شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند