Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:06:27 GMT

نیمکت شاهین جولانگاه کهنه دلالان و مربیان درصد بده!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۳۳۷۷

نیمکت شاهین جولانگاه کهنه دلالان و مربیان درصد بده!

سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال این روزها همه تلاش خود را برای نشاندن مربیان مورد نظرشان بر روی نیمکت تیم شاهین بوشهر خرج می‌کنند.

به گزارش مشرق، شاهین بوشهر تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و در همین اولین سال حضورش در لیگ برتر با مشکلات متعددی مواجه است، این روزها جولانگاهی برای برخی سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال و محل رفت و آمد مربیان «در صد بده» به این سیستم‌های دلالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کناره گیری عبدالله ویسی سرمربی پیشین این تیم، هدایت شاهین به صورت موقت به مهرداد کریمیان دستیار ویسی که از چهره‌های بومی به حساب می‌آید سپرده شد و مسئولان به او این وعده را دادند که در صورت کسب نتایج قابل قبول، از وی حمایت کرده و سکان هدایت تیم شان را به خودش بسپارند.

هرچند کریمیان کارش را با یک پیروزی در جام حذفی آغاز کرد، اما نتایج بعدی او چندان جالب نبود تا حالا احتمال استخدام یک سرمربی جدید برای این تیم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

مرزبان توافق با شاهین را تکذیب کرد

همین موضوع بهترین بهانه است برای جولان برخی از سیستم‌های دلالی حاکم بر فوتبال در بوشهر و جمع شدن جمع آنهایی که می‌خواهند از نمد شاهین برای خودشان کلاهی ببافند.

در این خصوص کسب اطلاع کردیم برخی از دلالان که سوء سوابقی هم در این زمینه دارند این روزها برای نشاندن یکی دو مربی خاص روی نیمکت این تیم تلاش کرده و با یکدیگر رقابت شدیدی انجام می‌دهند.

برخی اخبار رسیده پیرامون این تیم حکایت از آن دارد که تعدادی از مربیانی که در سالهای اخیر معمولا گزینه‌های ثابتی برای این تیم‌ها بوده و روابط خوبی هم با سیستم‌های دلالی دارند به نیمکت شاهین نزدیک شده‌اند. مربیانی که در سالهای اخیر امتحان خود را در فوتبال پس داده‌اند.

تصمیم سازان فوتبال بوشهر حتی اگر قصد ادامه همکاری با مهرداد کریمیان و دادن فرصت بیشتر به این مربی جوان و بومی را ندارند، باید با دقت بیشتری دست به انتخاب مربی زده و برای سلامت فضای کار در تیم شان خارج از سیستم‌های دلالی مربی شان را انتخاب کرده و ارتباط شان با کهنه دلالان نه چندان خوشنام را هم قطع کنند تا شائبه‌ای دور و بر این تیم ایجاد نشود.

شاهین بوشهر تا پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و آنها در هفته نهم میهمان تیم ذوب آهن اصفهان هستند. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آذر به میزبانی سبزپوشان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم شاهین شهرداری بوشهر دلالی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که همیشه خود را به عنوان مرد مبارز با موضوع دلالی در فوتبال ایران مطرح کرده، بار دیگر خطاب به هواداران پرسپولیس توصیه کرده که در این دام نیفتند.

درویش در خصوص بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد، می‌گوید: در ۱۵ تیم دیگر لیگ تا حالا کسی گفته چرا قرارداد بازیکنانتان را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر صحبت و حاشیه‌ای برای تیم نمانده و دلال‌ها دیگر بحثی ندارند و به همین دنبال این هستند که ماجرایی برای پرسپولیس درست کنند و دیدند بهترین فرصت است که این موضوع را مطرح کنند. تیم‌های رقیب ما برای تمدید با بازیکنانشان شروع به مذاکره کرده‌اند؟

او سپس به مخالفت‌هایی که در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس وجود داشت اشاره کرد و گفت: همان روزها هم می‌گفتم این مخالفت‌ها مخالفت‌های دلالی است. دلال‌ها بودند که دامن می‌زدند تا فضا را آلوده کنند.

وی افزود: مهم‌ترین فردی که می‌توانستم از او درباره انتخاب اوسمار سوال کنم، آقای پروین بود و شاید راهنمایی‌های ایشان هم پشت‌گرمی بیشتری برای ما بود. حتی بازیکنان تیم هم می‌گفتند مربی‌ای که یک سال و نیم با تیم کار کرده از مربی‌ای که تازه از راه برسد، مثمرثمرتر است.

کد خبر 845072 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • افزایش سطح آب‌های زیرزمینیِ دلفان پس‌ از ۲۰ سال
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!