Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، به خصوص محورهای منتهی به خراسان رضوی اظهار داشت: از صبح امروز با بار بازگشت زائران بارگاه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مواجهیم و از ساعت ۱۰ صبح بار نسبتاً پرحجمی در طول محور امام رضا(ع) از مشهد به سمنان و درنهایت به تهران به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به بارندگی‌های پراکنده در طول مسیر فوق اشاره و بیان داشت: بارندگی پراکنده نسبت به بارش مداوم می‌تواند خطرسازتر باشد، بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم که با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگی بپردازند. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا به پیش‌بینی‌های پلیس راه مبنی بر افزایش بار بازگشت زوار امام رضا(ع) در ساعات پیش‌رو اشاره و بیان داشت: به همین منظور بازدیدی از پایانه مسافربری امام رضا(ع) در مشهد انجام شد تا از آمادگی و توان این پایانه نسبت به جابجایی زوار مطلع شویم. 

سردار حسینی اعلام کرد: در این بازدید علاوه بر نظارت و کنترل به مدیران این پایانه مسافربری تأکید و توصیه کردیم که بر فروش بازار و چگونگی تردد زوار نظارت دقیق داشته و از ایجاد بازار سیاه جلوگیری کنند. 

وی گفت: معمولاً در چنین مواقعی که تعداد مسافران زیاد است، تعداد افراد سودجو شرایط را طوری ایجاد می‌کنند که مردم ناچار می‌شوند مبالغ بیشتری برای تهیه بلیت اتوبوس بپردازند؛ این بازدید در جهت نظارت و کنترل و تأکید و تذکر بر برخورد با چنین مواردی انجام شده است. 

وی به حضور بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر حرم رضوی تا ساعت ۱۲ شب گذشته اشاره و تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد زوار با خودروهای شخصی به مشهد مراجعه کرده و بقیه از طریق سیستم حمل و نقل عمومی، قطار و هواپیما خود را به مشهد رسانده بودند. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این مطلب که ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای جابجایی زوار وجود داشت، از برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام اتوبوس در صورت نیاز خبر داد. 

وی به اعمال محدودیت در جنوب به شمال محور چالوس از ساعت ۱۵ امروز و یکطرفه شدن شمال به جنوب این محور خبر داد و گفت: در محور هراز با توجه به وضعیت ترافیک فعلا نیازی به ایجاد محدودیت نیست. 

سردار حسینی با توجه به بارش باران در جاده‌های کشور و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند. 

۴۷۲۳۱

کد خبر 1315425

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده مشهد پلیس ابوبکر البغدادی ایالات متحده آمریکا عراق امام رضا ع داعش بارش برف باران روسیه لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی امروز در نشست خبری  گفت: روز گذشته  ۸ فروردین ماه بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند و  همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.   حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خصوص ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی خراسان رضوی و مشهد تصریح کرد: سطح اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. وی افزود:‌  از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحد‌های اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است. تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.   وی بیان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین،  تعطیلات ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که ما برای بازگشت زائران در هر دو زمان اوج سفرها  برنامه‌ریزی کرده‌ایم.        

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محور‌های آذربایجان‌غربی
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مقدس
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد