Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آقاجری دادستان پردیس با تاکید بر احیای حقوق عامه از تخریب سه ویلای غیرمجاز در منطقه هیزم دره به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: این ویلا‌ها تخریب و ۱۰۰۰مترمربع از اراضی ملی (منابع طبیعی) آزاد شد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 دادستان پردیس آقاجری تخریب سه ویلای غیرمجاز هیزم دره پردیس تخریب سه ویلای غیرمجاز در منطقه هیزم دره پردیس آزاد سازی یک هزار مترمربع اراضی ملی احیای حقوق عامه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دادستان پردیس آقاجری احیای حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان از بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی خرم‌آباد به چرخۀ تولید خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ مسلم مؤیدی، شامگاه یکشنبه، با اشاره به بازگشت 6هزار مترمربع از اراضی سراب نیلوفر به چرخۀ تولید گفت: این اراضی به‌صورت غیرقانونی قطعه‌بندی و دیوارکشی شده بود.

او اضافه کرد: سه مورد تغییر کاربری غیرمجاز توسط رصد و پایش واحدهای گشت کوهدشت در روز بیست‌وششم فروردین 1403 شناسایی شده‌ است.

652هکتار از اراضی لرستان رفع تصرف شد/ آزادی 147 زندانی بدهکار مالی

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان تأکید کرد: بهره‌برداران قبل از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های این استان مراجعه کنند.

مؤیدی اعلام کرد: سامانۀ ارتباط مردمی 131 به‌صورت شبانه‌روزی آمادۀ دریافت گزارش‌های مردمی برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان است.

او بیان کرد: حفاظت از اراضی کشاورزی تضمین‌کنندۀ امنیت غذایی کشور است و این اقدام جز با فعالیت گستردۀ ماموران یگان حفاظت و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان هشدار داد: بی‌توجهی به روند تغییرات شدید کاربری اراضی تهدیدهای ناشی از تغییرات آب‌وهوایی، جنگل‌زدایی، بیابان‌زایی و از دست‌دادن تنوع زیستی را به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید