Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز و عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور گفت: در استان البرز عزم جدی برای انتقال زندان ها وجود ندارد اما با انسجام نهادهای انقلابی و فرهنگی این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور و نایب رییس مجمع جوانان استان البرز اظهار کرد: انتقال زندان های متعدد استان البرز به مناطق دورافتاده، قدمی مثبت در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن انصاری با بیان اینکه تعداد زندان های استان البرز در شان و جایگاه عموم شهروندان البرزی نیست، بیان داشت: مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس بایستی تمام توان و قوای خود را در جهت انتقال زندان ها به خارج از استان به کار گیرند.

وی تصریح کرد: در این صورت می توان از سمن های فعال استان البرز و تمامی نهادهای فرهنگی توقع داشت تا البرز را به شهری امن برای نوجوانان و جوانان تبدیل کنند؛ چراکه عامل اصلی بزه و آسیبهای اجتماعی، زندان ها و عوامل مرتبط با آنها بوده و تلاش نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این راستا قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

انصاری همچنین به نقش تاثیرگذار جوانان انقلابی استان، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان دریادل اشاره کرد و گفت: با انسجام نهادهای انقلابی و فرهنگی در استان البرز می توان در راستای انتقال زندان های استان قدم های مفیدی برداشت.

 

بیشتر بخوانید: دادرسی الکترونیکی در استان البرز اجرایی می شود هرگونه مهندسی و خط‍‌کشی‌کردن خلاف روح قانون اساسی است/ تدوین‌کنندگان قانون اساسی نیز مخالف دخالت شورای نگهبان هستند/ شورای نگهبان فقط نظارت کند نه دخالت/ نمایندگان مجلس اول 300سال زندان‌ رفته و از تمام سلایق سیاسی بودند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز زندان عضو هیئت رئیسه فرهنگی و اجتماعی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرماندارارومیه  در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان عفاف و حجاب را از مبانی اسلام توصیف کرد و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف وحجاب، نمونه ای از موضوعات حفظ و حراست از عفاف در جامعه را توجه به سبک زندگی خانواده محور، استفاده ازآموزه های   دینی در مراکز بین راهی و جاده ای با محوریت عفاف و حجاب، شبکه سازی و ایجاد شبکه های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه در تبیین موضوع عفاف و  حجاب و لزوم وجود پیوست فرهنگی در ارایه برنامه های اجتماعی و عمومی دانست.

 

عماری افزود : دشمنان نظام و فرصت طلبان درتلاشند، از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند پس باید ضمن توجه در این گونه اقدامات  ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده نمایند چرا که آنهادنبال رواج بی بند وباری هستند .

 

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی درآغاز سال نو اشاره کرد و امید وایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و اضافه کرد :یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم می باشد و قطعا در هر کاری که مردم وارد شوند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان ارومیه در انتها با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت در سال جدید ازاولویت های اصلی و دغدغه امور  ماو همه مسئولین شهر، امور  فرهنگی خواهد بود .

 

در این جلسه اعضای حاضر نیز با بیان نکات برجسته اقدامات ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در سال گذشته به بیان پیشنهادات خود برای اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان ارومیه پرداختند .

دیگر خبرها

  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته