Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن سرکرده معروف طالبان در استان زابل این کشور خبرداد.

وزارت دفاع افغانستان امروز اعلام کرد: مولوی بریالی، مسئول نظامی طالبان در شهرستان شینکی زابل، در حمله هوایی ارتش این کشور به این شهرستان، به همراه ۳۰ عضو دیگر طالبان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان شهر زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه وعده صادق الحمدلله بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، افزود: از رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح به خصوص سپاه در رابطه با وعده صادق که درس فراموش‌نشدنی به مستکبرین جهان به ویژه آمریکا و اسراییل غاصب داد تقدیر و تشکر ویژه و به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: فصل بودجه است، نمایندگان هم وظیفه دارند که به درخواست‌های به حق نیروهای مسلح با صعه صدر برخورد کنند.

خروش هیرمند به سوی سیستان و بلوچستان + فیلم | طالبان آب را از کمال‌خان به سمت نیمروز باز کرد

این نماینده مجلس همچنین با تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)، تصریح کرد: حرکت بسیار زشت اشرار در سیستان و بلوچستان به شدت محکوم است و از متولیان امر به جد درخواست داریم با عاملین، آمرین و همکاران آنها به شدت برخورد شود. همچنین ضرورت دارد حداقل امکانات برای دفاع نیروها فراهم شود تا بتوانند در وظیفه ذاتی خود به نحو مطلوب ایفای نقش کنند.

دهمرده در ادامه نطق خود به بیان نکاتی درباره حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و با تاکید بر اینکه اداره سیستان و بلوچستان با روش‌های کهنه، معمول و متداول اصلا مقدور و جوابگو نیست، گفت: ضرورت دارد در این زمینه تجدید نظر و روش‌های علمی و کارشناسی جایگزین روش‌های سنتی شود در این راستا براساس نظر کارشناسان تقسیم استان یک ضرورت و یک فرصت است.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی ویژه به زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان جهت جبران عقب ماندگی‌های استان، اظهار کرد: وسعت این استان از ۹ استان کشور بیشتر است ولی بودجه عمرانی آن از یک سوم کمتر است و روز به روز فاصله نقاط برخوردار و کم برخوردار بیشتر می‌شود،.

نماینده مردم زابل در مجلس همچنین گفت: با توجه به سر ریز شدن و پر شدن سد کجکی ضرورت دارد حاکمان افغانستان حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنند؛ حق همسایگی این نیست که الان جاری است و در حال انجام شدن است و این تعامل و همدلی جاده یک طرفه نیست.

دهمرده خواستار رسیدگی دولت به وضع نیروهای خرید خدمات، نهضتی‌ها، مهرآفرین، غیرانتفاعی‌ها و ناظران کشاورزی شد و تاکید کرد: باید به وضع گرانی، تورم، نرخ ارز و بقیه مطالب طبق قول‌های داده شده و جلسات مشترک مجلس و دولت حقیقتا رسیدگی شود.

کد خبر 846033 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • حقانی: دنیا باید بپذیرد که افغانستان کشور مستقل است
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است
  • می‌خواهیم بر اساس احترام متقابل با دنیا تعامل کنیم