Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، متهم ۳۰ ساله یک پرونده جنایی که سیزدهم مهر گذشته با قتل هولناک همسرش، هیاهوی عجیبی در مشهد به پا کرد، درحالی به بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت که ادعا می‌کرد در «توهم کریستالی» غرق شده بود!

این مرد خطرناک که با درایت مقام قضایی و با تدبیری خاص، از چنگ مهاجمان عصبانی (بستگان مقتول) درون یکی از تابوت‌های حمل جسد از محل وقوع جنایت فراری داده شده بود تا گزندی به وی نرسد، بار دیگر به خیابان حر ۸۲ انتقال یافت که ناگفته‌ها و جزئیات قتل هولناک همسرش را بازگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نعیم-الف» پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی کاظم میرزایی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با شرح مختصری از گذشته تلخ خود گفت: از سال‌ها قبل مواد می‌کشیدم، مادرم ۱۰ سال به جرم مواد مخدر در زندان بود و پدرم نیز در یک حادثه قاچاق سوخت جان سپرد.

به همین دلیل من هم از راه خرید و فروش مواد مخدر روزگار می‌گذراندم تا این که به مصرف شیشه و کریستال (مواد مخدر صنعتی) آلوده شدم به طوری که روزگارم سیاه شد و چند بار به زندان افتادم. حتی چهار ماه از ازدواجم می‌گذشت که برای ۱۱ ماه تحمل کیفر، روانه زندان شدم.

متهم این پرونده جنایی که مدعی بود به خاطر توهم ناشی از اعتیاد، دست به ارتکاب چنین حادثه هولناکی زده است در ادامه اعترافاتش افزود: به دلیل مصرف کریستال دچار توهم می‌شدم به گونه‌ای که احساس می‌کردم همسایگان مرا «هو» می‌کنند! خیال می‌کردم به من می‌گویند عرضه نداری با همسرت رابطه عاطفی داشته باشی! از نگاه آن‌ها می‌فهمیدم که مرا خاک بر سر می‌خوانند! خلاصه به همه چیز و همه کس بدبین بودم! البته همسرم نیز به من بها نمی‌داد و نمی‌توانستم ارتباط عاطفی نزدیکی با او داشته باشم! همه این موارد مرا به کشتن او ترغیب می‌کرد! همه اطرافیانم نگران بودند چرا که بار‌ها همسرم را کتک زده و او را تهدید به مرگ کرده بودم! یک بار مادرم مرا تحویل کلانتری محل داد که ۹ روز بازداشت شدم مادرزنم حدود ۲۰ روز قبل از این حادثه، دست دخترش را گرفت و او را به زاهدان نزد خودش برد چرا که از رفتار‌های من می‌ترسید، ولی مادرم واسطه شد و او را به مشهد بازگرداند تا به زندگی مشترک با من ادامه بدهد. در همین هنگام مادرم نیز سه روز قبل از حادثه و برای انجام امور شخصی به زاهدان رفت در حالی که به مادرزنم قول داده بود تا نگذارد خون از دماغ دخترش بیاید!

مرد همسرکش ادامه داد: من بیکار بودم، اما همسرم در بیرون از منزل کار می‌کرد. آن شب وقتی خسته و کوفته از سر کار بازگشت به خاطر خستگی زیاد خیلی زود به خواب رفت. من هم که مانند همیشه پای بساط مواد مخدر نشسته بودم ناگهان در «توهم مواد» غرق شدم. انگار در و دیوار می‌گفتند «همسرت را بکش!»

در همین حال از سه فرزند ۷، ۹ و ۱۱ ساله ام خواستم تا آن‌ها هم بخوابند، ولی فرزندانم فقط پتو را روی سرشان کشیده و خودشان را به خواب زده بودند!

حدود ساعت ۹ شب بود که تصمیم به قتل همسرم گرفتم از درون آشپزخانه کارد بزرگی را برداشتم و محکم به گلوی همسرم کوبیدم!
او ناگهان جیغی کشید و ساکت شد، ولی فرزندانم که این صحنه را می‌دیدند با ترس و وحشت پتو را به طرفی انداختند و به سوی مادرشان دویدند! با حالتی عصبانی و خشمگین آن‌ها را به بیرون از منزل راندم. آن‌ها نزد برادرم رفتند که در همسایگی ما زندگی می‌کرد. وقتی فرزندانم در بیرون از خانه بودند چنان با کارد گلوی همسرم را بریدم که تیغه آن از کنار دسته شکست و به همین دلیل دسته شکسته چاقو در زیر جسد و از دید من پنهان مانده بود!

هنوز خون از پیکر همسرم جاری بود که برادرم به همراه فرزندانم رسید و اجازه ندادند تا از منزل خارج شوم! بعد از آن هم همسایگان ماجرا را فهمیدند و پلیس نیز به صحنه آمد. وقتی در میان هیاهو و همهمه‌ای که در محل وجود داشت، متوجه شدند که برخی از بستگان همسرم با داشتن سلاح سرد و گرم احتمالی قصد ورود به منزل را دارند، با دستور قاضی مرا درون یکی از تابوت‌های خالی خودروی نعش کش (حمل اجساد) خواباندند و به پلیس آگاهی بردند!

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است در آغاز بازسازی صحنه قتل که سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت، ابتدا کارآگاه جمالی (افسر پرونده) به تشریح خلاصه‌ای از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و در برابر دوربین قوه قضاییه گفت: ساعت حدود ۲۲ شب سیزدهم مهر، ماجرای این جنایت در دستور کار قرار گرفت. جسد مربوط به زن ۲۵ ساله‌ای به نام «نازنین» بود که با گلوی شکافته در کف پذیرایی قرار داشت. همسر این زن که در محل وقوع قتل، دستگیر شد در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: پرونده اش را بستم! آبروی مرا برده بود! او به من بها نمی‌داد و برخی افراد در خانه ام دوربین کار گذاشته بودند تا از مسائل خصوصی زندگی ام فیلم بگیرند! من هم در خواب گلویش را بریدم طوری که تیغه چاقو شکست!

شایان ذکر است، با پایان بازسازی صحنه جنایت، قاضی کاظم میرزایی دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد تا بررسی‌های بیشتر در روند دادرسی این پرونده جنایی ادامه یابد.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زمستان سال ۱۴۰۰ مردی ۵۰ ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است. پس از آن مأموران پلیس اسلامشهر به محل که آپارتمانی ۴ طبقه بود رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی حدودا ۴۰ ساله به نام بهروز در محل جان باخته و همسر اکبر به نام مریم هم در حالت نیمه‌جان روی پله‌های راهرو افتاده است.

بیشتر بخوانید: مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات

در ادامه جسد بهروز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مریم از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و اکبر نیز در محل جنایت دستگیر شد.

وی پس از انتقال به پلیس آگاهی، ضمن اعتراف به قتل، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از ۲ سال قبل به همسرم مشکوک شده بودم و بعد از مدتی در تلفن همراه همسرم به شماره و پیامک‌هایی برخوردم که با اسم یک زن ذخیره شده بود، اما وقتی با آن شماره تماس گرفتم، یک مرد پاسخم را داد. در ادامه با شکایت من و محکومیت مریم به شلاق پرونده بسته شد و او قول داد که دیگر خطا نکند.

وی ادامه داد: روز حادثه سرزده به خانه برگشتم و صدای پچ‌پچ دو نفر راشنیدم. بعد هم همسرم در را باز کرد و نگرانی را در چهره‌اش دیدم. به سراغ اتاق‌ها و کمد دیواری رفتم اما کسی آنجا نبود و قرار شد همسرم را به کلاسش برسانم اما به یکباره احساس کردم کسی در خانه است و همسرم می‌خواهد به بهانه کلاس رفتن من را از خانه بیرون ببرد. همان موقع صدایی از داخل سرویس بهداشتی شنیدم و فهمیدم کسی داخل آنجاست.

متهم گفت: به باجناقم زنگ زدم و خواستم به خانه ما بیاید. او هم ۵ دقیقه‌ای خودش را رساند. بعد به‌سرعت به آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم و به سمت سرویس بهداشتی دویدم که مریم سعی داشت مانع ورودم شود و در نهایت با زور در را باز کردم و مرد غریبه‌ای را دیدم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد هم سراغ مریم رفتم و به او هم چاقو زدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه مأموران سراغ خانواده مقتول رفتند و مشخص شد که او همسر و دو فرزند دارد. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه دادگاه

در این جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد. پس از آن متهم با پذیرش اتهامش گفت: از قتل نه‌تنها پشیمان نیستم، بلکه اگر او ۱۰ بار دیگر هم زنده می‌شد باز هم او را می‌کشتم. با پایان دفاعیات متهم، قضات ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه بعدی و تحقیقات بیشتر موکول کردند.

دومین جلسه دادگاه

در این جلسه بار دیگر مادر قربانی درخواست قصاص کرد. بعد از آن دوباره متهم به جایگاه رفت و اظهاراتش را در مراحل بازجویی و جلسه اول رسیدگی تکرار کرد.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به قصاص و همچنین حبس و دیه محکوم کردند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228025 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور