Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند در این روز‌ها رایانه‌های قابل حمل یا لپ‌تاپ‌ها بسیار محبوب شده‌اند اما همچنان رایانه‌های شخصی یکی از مهم‌ترین ابزار کاری در خانه‌،‌ محیط کار و محیط‌های آموزشی محسوب می‌شوند، یک رایانه شخصی بدون نمایشگر چیزی برای ارائه ندارد، نمایشگر‌ها یا مانیتورهای بازار از سال‌ها پیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مورد استفاده‌ترین ابزار رایانه‌های شخصی شناخته می‌شدند و با حضور برندهای مطرح، بازار پرفروشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه قیمت انواع مدل‌های نمایشگر در بازار به تاریخ ۸ آبان ۹۸ را مشاهده می‌کنید.

*قیمت‌ها به تومان است* **در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

 

شرکت ال‌جی

محصولات شرکت ال‌جی هرگز مشتریان خود را ناامید نکرده‌اند، این شرکت کره‌ای همواره به حفظ کیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین در محصولات خود تاکید داشته و یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت چندین ساله ال‌جی در بازار جهانی نیز، همین موارد است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سامسونگ

سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد، یکی دیگر از غول‌های کره‌ای بازار فناوری جهان، با فروش سالیانه بسیار بالا، برند سامسونگ است که کیفیت تولیدات آن همواره در سطح بالایی قرار دارد و مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار می‌گیرد. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

 شرکت ایسوس

شرت ایسوس در کنار تولید اجزاء مختلف یک سیستم رایانه‌ای، در حوزه تولید مانیتور یا نمایشگر رایانه‌های شخصی نیز فعالیت دارد و باید گفت یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. مانیتورهای ایسوس معمولا قیمت بالایی دارند و برای استفاده در سیستم‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت بنکیو

برند بنکیو سال‌ها است که در تولید کالاهای مختلف حوزه فناوری فعالیت می‌کند و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است. این شرکت تایوانی طی سال‌های اخیر مانیتورهای خود را وارد بازار ایران کرده و به دلیل کیفیت این محصولات، استقبال خوبی از نمایشگرهای بنکیو به‌عمل آمده است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت بنکیو در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ViewSonic

شرکت ViewSonic یک برند آمریکایی، تایوانی است که در حوزه تولید لوازم بصری مانند مانیتور و پروژکتو فعالیت می‌کند، این برند کمی برای ایرانی‌ها ناآشنا است اما کیفیت محصولات آن می‌تواند به زودی  ViewSonic  را به یکی از برترین‌های بازار ایران تبدیل کند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ViewSonic در بازار را مشاهده می‌کنید:

 شرکت ام‌اس‌آی

ای‌اس‌آی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین برندهای حوزه تجهیزات رایانه‌ای است که به خصوص در بخش گیمینگ و سیستم‌های رایانه‌ای حرفه‌ای فعالیت گسترده‌ای دارد. مانیتورهای ام‌اس‌آی نیز برای سیستم‌های گیمینگ و حرفه‌ای تولید شده و قیمت بسیار بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

برندهای ایرانی ایکس‌ویژن

شرکت ایکس‌ویژن یکی از مطرح‌ترین برندهای ایرانی در بازار مانیتور سیستم‌های رایانه‌ای است که سابقه فراوانی در تولید این نوع محصولات دارد و کیفیت نمایشگر‌های آن نیز بسیار بالا است. قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتورهای ایکس‌ویژن محسوب می‌شود که موجب محبوبیت این برند شده است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایکس‌ویژن در بازار را مشاهده می‌کنید:

برندهای ایرانی مستر‌تک

مسترتک نیز از دیگر برندهای ایرانی بازار است که سابقه کوتاه‌تری در تولید لوازم الکتریکی دارد اما محصولات باکیفیتی تولید کرده و قیمت تولیدات آن نیز بسیار مناسب است. مانیتورهای مسترتک می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خریداران ایرانی باشند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگرهای شرکت مستر‌تک در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ ۹ مهر) + جدول

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری مانیتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند

به گزارش قدس آنلاین، در بازار مرغ، روند قیمت‌ها نزولی است و به دلیل وضعیت مساعد تولید و رشد عرضه، بازار با کم و کاستی مواجه نیست.

علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور، جوجه ریزی و تولید بی‌سابقه مرغ در ماه‌های اخیر را دلیل حال خوب بازار عنوان می‌کند و می‌گوید: در ۴ ماهه پایانی سال گذشته ماهانه از ۱۴۴ تا ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که در تاریخ صنعت مرغ ایران بی‌سابقه است و برای جبران مازاد تولید، نیازمند این هستیم که ذخایر مرغ شرکت پشتیبانی از محل تولید داخلی تأمین شود و بخشی از گوشت مرغ مازاد کشور به صادرات اختصاص یابد.

همشهری آنلاین نوشت: ابراهیمی می‌افزاید: از اواسط زمستان گذشته تاکنون، به دلیل فراوانی تولید، قیمت مرغ زنده کاهشی بوده که باعث ضرر و زیان واحدهای تولیدکننده مرغ گوشتی شده است و برای جلوگیری از دلسردی واحدهای تولیدی و کاهش تولید آنها در آینده، باید تمهیدات ویژه اندیشیده شود تا از مسیر خرید تضمینی و صادرات، منافع تولیدکنندگان نیز محقق شود.

نکته جالبی که ابراهیمی درباره شرایط مساعد بازار گوشت مرغ می‌گوید این است که این آرامش، بدون قیمت‌گذاری دستوری و تعیین قیمت مصوب بوده است.

او قیمت تمام‌شده هر کیلوگرم مرغ زنده را ۶۴ هزار تومان اعلام می‌کند که در بازار ۵۳ تا ۵۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و عملاً به تولیدکنندگان خسارت می‌زند.

ابراهیمی، با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در فرودین امسال حدود ۱۳۵ میلیون قطعه برآورد شده، می‌افزاید: کاهش حجم جوجه ریزی ناشی از شرایط خاص فروردین و نیمه تعطیل بودن این ماه است و نمی‌تواند روی مناسبات بازار اثر بگذارد؛ اما برای تداوم تولید باید برای تنظیم بازار و حمایت از تولیدکننده برنامه‌ریزی شود.

طبق اظهارات مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور، نرخ خرید یک کیلوگرم مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام ۸۵ هزار تومان است که جذابیت کمی برای مرغدار دارد و البته حجمی هم که از سوی این شرکت خریداری می‌شود، نسبت به مازاد تولید داخلی، کافی نیست.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار | جدول قیمت ها
  • این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند