Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@09:47:17 GMT

جلوگیری از نزاع ۲ طایفه در اهواز

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۷۲۲۰

فرمانده انتظامی اهواز گفت: با حضور به موقع نیروی انتظامی از نزاع دو طایفه در اهواز جلوگیری شد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمد دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته در یک درگیری منجر به قتل، قاتلان توسط عوامل کلانتری ۲۰ دستگیر شدند. در ادامه خانواده مقتول برای انتقام ۶ آبان ماه امسال در شهرستان کارون اقدام به تیراندازی کردند که این اقدام باعث قتل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه شب گذشته طایفه مقتول قصد مقابله به مثل و حمله به روستای خسروی حوزه کلانتری ۲۰ را داشتند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی شهرستان اهواز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: با اعزام یگان امداد به کلانتری ۲۰ پوشش انتظامی، استقرار نیرو، دعوت طرفین درگیر به صلح و سازش صورت‌ گرفت و نهایتا با رایزنی موفق به اقناع قاتلان و تحویل به کلانتری۲۰ شدند.

سرهنگ دالوند در پایان بیان کرد: دو نفر قاتل به هویت های شریف و عبدالله ‌دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان کارون معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری اهواز فرماندهی انتظامی قتل انتقام صلح تحویل قاتلان سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر کشی در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان فسا فارس گفت: شخصی به دلیل اختلاف خانوادگی، برادر ۳۸ ساله خود را با تیراندازی کشت و سپس خود تسلیم قانون شد.

سرهنگ فرهاد آراوند پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوههای اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

آراوند با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع

اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد